۱۹ آبان ۱۳۹۹ | 19:12
کد خبر : 29060

رییس مجمع عمومی سالیانه سازمان بیمه سلامت ایران تاکید کرد:

لزوم برنامه ریزی به منظورافزایش کارایی تجمیع منابع و کنترل هزینه ها

رییس مجمع عمومی سالیانه سازمان بیمه سلامت ایران و نماینده وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه بیمه سلامت اجازه نمی دهد مردم به دلیل هزینه های درمان دچار فقر شوند؛ بر برنامه ریزی به منظور افزایش کارایی تجمیع منابع و کنترل هزینه ها تاکید کرد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از آی هینا؛ دکتر  فریدون نوری خواه بیان کرد: سازمان بیمه سلامت یکی از مهمترین سازمان های کشور در عرصه ایجاد عدالت نسبی در بخش بیمه ای و خدمات بیمه است. هدف این سازمان کمک به سلامت آحاد جامعه بوده و در این زمینه براساس گزارش ها وضعیت مناسبی دارد.

وی افزود: نظام بیمه ای باید به گونه ای عمل کند که بار مالی ناشی از بیماری منجر به فقر و عدم دسترسی مردم به خدمات سلامت نشود و خوشحالیم که اعلام کنیم بیمه سلامت این نقش را درباره اقشار ضعیف جامعه به خوبی ایفا کرده است.

رییس مجمع عمومی سالیانه سازمان بیمه سلامت ایران و نماینده وزارت بهداشت گفت: یکی از وظایف سازمان بیمه سلامت که به خوبی انجام داده این است که در مواجه با بیماری اجازه نمی دهد که مردم به دلیل هزینه های کمرشکن درمان و پرداخت از جیب دچار فقر شوند.

نوری خواه ادامه داد: سازمان بیمه سلامت ایران با کسری بودجه ای مواجه است که صرفا ناشی از افزایش هزینه ها نبوده و بخشی از بودجه دولت به طور کامل به این سازمان تخصیص داده نشده و یا افزایش مناسبی برای آن در نظر گرفته نشده است.

وی افزود: با توجه به اینکه سازمان بیمه سلامت با کسری بودجه مواجه است، باید کمک کنیم که استراتژی بیمه سلامت دقیق تر و بهتر شود.

نوری خواه  با تاکید بر اینکه باید به سمت فاز اجرایی مدیریت منابع حرکت کنیم، گفت: با توجه به مشکلات دولت در زمینه بودجه، مدیریت منابع نقش مهمی در گذر از این وضعیت خواهد داشت

رییس مجمع عمومی سالیانه سازمان بیمه سلامت ایران و نماینده وزارت بهداشت در پایان خاطر ابراز امیدواری کرد: با استراتژی و برنامه های مدیریت جدید سازمان بیمه سلامت که این مسئولیت مهم را پذیرفته اند این سازمان روز به روز به موفقیت بیشتری دست یابد.

♦️ تلاش میکنیم با اتکاء به دانش و تجربه 14 ساله خود در بورس سهام ایران بهترین پورتفو را پیشنهاد و سودآورترین سهام را برای شما تحلیل و تشریح کنیم.

جویندگان سهام طلایی

https://t.me/GoldenStockQuesters

لباسکار صنعتی کسا