۱۸ آبان ۱۳۹۹ | 14:11
کد خبر : 28762

دکتر اسلام کریمی به عنوان رئیس هیئت مدیره شرکت شاهد منصوب شد

با دستور معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، دکتر اسلام کریمی مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد با حفظ سمت به عنوان رئیس هیئت مدیره شرکت شاهد منصوب شد.

به گزارش برداشت روز به نقل از روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد،  با دستور مهندس سعید اوحدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، دکتر اسلام کریمی مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد با حفظ سمت به عنوان رئیس هیئت مدیره شرکت شاهد منصوب شد.

در مراسمی که با حضور اعضای هیئت نظارت منتخب رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در شرکت شاهد برگزار شد، محمود باقری مزیدآبادی عضو هیئت نظارت و مشاور مالی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تقدیر از زحمات صورت گرفته در دوره‌های قبلی تأکید کرد: یکی از اصولی که باید همواره در فعالیت‌های اقتصادی به شکلی جدی مدنظر قرار گیرد موضوع انضباط مالی و شفافیت در عملکرد است.
وی افزود: از آنجایی که دارایی‌های مجموعه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران متعلق به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است، حفظ و حراست و ایجاد ارزش‌آفرینی مجموعه دارایی‌ها از اهمیت بسیاری برخوردار است.
علی زینبی عضو هیئت نظارت منتخب رییس بنیاد و رییس مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران با دسته‌بندی موارد تأثیرگذار به طرح نکاتی در زمینه فعالیت در حوزه‌های اقتصادی بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت و بر لزوم شفافیت در فعالیت‌های اقتصادی تأکید کرد.
زینبی با تأکید بر اهمیت استفاده از ابزارهای نظارتی دقیق برای جلوگیری از بروز مشکلات گفت: مدیران و مسئولان باید با اعمال دقت در بررسی حوزه‌های کاری زیرمجموعه خود و کار تیمی منسجم زمینه موفقیت هر چه بیشتر مجموعه را فراهم کنند.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل سابق شرکت شاهد، دکتر اسلام کریمی به‌عنوان عضو و رییس هیئت مدیره، ارسلان فتحی‌پور به‌عنوان عضو هیئت مدیره و مدیرعامل، محمدعلی ارمی به‌عنوان نایب رییس هیئت مدیره و محمدرضا صابری و امیر احمدی به‌عنوان عضو هیئت مدیره شرکت شاهد معرفی شدند.

لباسکار صنعتی کسا