۱۷ آبان ۱۳۹۹ | 18:26
کد خبر : 28569

خریدار خوش شانس کرجی برنده خودرو جشنواره کیش شد

سعید الهی از کرج برنده نخستین قرعه کشی ویژه جشنواره تراکنشی بازار بین المللی مرکز تجاری کیش و خودرو پژو 206 شد .

به گزارش برداشت روز به نقل از روابط عمومی شرکت ایران کیش؛ جایزه های جشنواره تراکنشی مرکز تجاری کیش به یک نفر از خریداران خوش شانس که از این بازار و دستگاه های ایران کیش تراکنش انجام دهند تعلق می گیرد.

مهدی سرلک رئیس دفتر شرکت ایران کیش در جزیره کیش با بیان اینکه جوایز جشنواره بازار بین المللی مرکز تجاری کیش و همینطور بازار بین المللی پانیذ کیش مستقل از سایر جشنواره های مشابه شرکت کارت اعتباری ایران کیش است گفت: جوایز این جشنواره به خریداران این مراکز تجاری در کیش تعلق می گیرد و تمامی کسانی که از این دو مرکز و دستگاه های ایران کیش متصل به حساب هر بانکی خرید کنند و کد مرجع رسید تراکنش خود را به سامانه های معرفی شده پیامک نمایند در این قرعه کشی شرکت داده می شوند.

وی گفت: هر تراکنش بالای ۲۰۰ هزار تومان از این مراکز یک امتیاز برای شرکت در قرعه کشی خودرو خواهد بود. همچنین تمامی خریداران در قرعه کشی هرروزه این مراکز که کارت هدیه با مبالغ مختلف است نیز شرکت داده می شوند واین هدایا به ده نفر از آن ها تعلق میگیرد.

در حال حاضر این قرعه کشی ها به صورت آنلاین و از طریق سامانه های پیامکی ویژه هریک ازاین دو مرکز خرید اطلاع رسانی می شود.

برنده خودرو ۲۰۶ دوم در بازاربین المللی مرکزتجاری و همچنین جایزه خودرو ۲۰۶ بازار بین المللی پانیذ کیش نیز درآینده مشخص خواهد شد.

قرعه کشی های کارت هدیه یک الی سه میلیون ریالی ازاین دو مرکز خرید هم اکنون به صورت روزانه درجریان بوده و برنده جایزه ویژه خودروهای سواری در هر سال مشخص می شود.

لباسکار صنعتی کسا