۱۲ آبان ۱۳۹۹ | 18:47
کد خبر : 28177

پروژه فاضلاب شهری به زودی به بهره برداری خواهد رسید

مدیر عامل شرکت سنگ آهن در کمیته راهبری استان یزد با محوریت گزارش پیشرفت پروژه فاضلاب شهری بافق گفت : با تلاش شبانه روزی نیروهای زحمت کش شرکت ،ناحیه ب شبکه فاضلاب در حال اتمام است و فروش 6000 انشعاب در این ناحیه توسط اداره آب و فاضلاب در حال انجام می باشد.

به گزارش برداشت روز، مدیر عامل شرکت سنگ آهن در کمیته راهبری استان یزد با محوریت گزارش پیشرفت پروژه فاضلاب شهری بافق گفت : با تلاش شبانه روزی نیروهای زحمت کش شرکت ،ناحیه  ب  شبکه فاضلاب در حال اتمام است و فروش ۶۰۰۰ انشعاب در این ناحیه توسط اداره آب و فاضلاب در حال انجام می باشد.

رضا فلاح مبارکه  افزود : ناحیه  ب  شامل شهرکهای زیتون، مناجات فاز ۱و۲، امام حسین، موحدین، چهارده معصوم، ضلع شمالی خیابان شهید تفکر ی. شهرک امام علی، عدالت، امام رضا، ضلع شمالی خیابان شهدا می باشد که به یاری خداوند در ۲۲ بهمن سال جاری افتتاح و به بهره برداری  خواهد رسید.

در این نشست که مدیر کل آب و فاضلاب استان ، معاون برنامه ریزی ، معاون آب اداره کل استان و مسئولین مربوطه شهرستان حضور داشتند ، نادر محمد باقری مدیر طرح شبکه و تصفیه فاضلاب شهری بافق با تشکر از مدیر عامل برای همراهی و مساعدت در انجام این پروژه گفت : با موافقت آقای فلاح مدیر عامل شرکت ، شهروندان عزیزی که زودتر اقدام به خرید انشعاب نمایند از امتیازات ویژه ای برخوردار خواهند شد.

روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق

لباسکار صنعتی کسا