۱۱ آبان ۱۳۹۹ | 19:04
کد خبر : 28078

بانک کشاورزی، حامی تولید و کارآفرینان ؛

حمایت ۸۰۰ میلیاردی بانک کشاورزی از برند مطرح در صنایع غذایی کشور در همدان

در شهر همدان ، یکی از بزرگترین صنایع غذایی کشور با حمایت و مشارکت 800 میلیارد ریالی بانک کشاورزی احداث شده وبه بهره برداری رسیده و با ایجاد اشتغال برای بیش از ۹۰۰ نفر ، 25 سال است که نقش مهمی در توسعه پایدارو رونق اقتصادی این منطقه ایفا می کند.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، شرکت صنایع غذایی سحر،با منظره  چشم نواز ۶۰هزار مترمربع  زیربنا که با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی محصولات مهمی چون رب گوجه فرنگی، انواع شوری و ملس ، ترشی ، مربا همچنین انواع کنسرو گوشتی و غیرگوشتی ، سس مایونز و کچاپ ، عسل و غیره تولید می کند، و از برندهای مطرح در صنایع غذایی کشوراست .

 

این شرکت  علاوه بر تامین نیاز صنایع غذایی داخل کشور ، محصولات خود را  به دیگر کشورها هم صادر می کند.

 

مسعود توتونچیان مدیریت شرکت صنایع غذایی سحر، با تاکید بر حمایت ۸۰۰ میلیارد ریالی  بانک کشاورزی و همراهی این بانک می گوید : شرکت صنایع غذایی سحردر سال ۱۳۷۶ با ظرفیت ۲۵۰۰ تن و با ۴ محصول در سال و اشتغال ۱۰۰ نفر شروع به کار کرد.

 

طی سال های اخیر ظرفیت تولید آن به بیش از ۲۰هزار تن با تنوع بیش از ۸۰ قلم کالا و اشتغالزایی بیش از ۹۰۰ نفر پرسنل به طور مستقیم رسیده و علاوه بر تامین نیاز صنایع غذایی داخل کشور ، محصولات خود را  به دیگر کشورها نیز صادر می کند.

 

وی اضافه کرد:شرکت صنایع غذایی سحر تحت مالکیت بخش خصوصی در سال ۱۳۷۰ در زمینی به وسعت ۶ هزارمترمربع و سالن های تولید و انبار با زیربنای ۱۵۰۰ مترمربع در شهرک صنعتی بوعلی در استان همدان ، به منظور تولید انواع مواد غذایی برپایه محصولات کشاورزی (کنسروهای غیر گوشتی) تأسیس شد و در سال ۱۳۷۳ با دریافت پروانه بهره برداری و ساخت برای ۱۵ نوع محصول فعالیت تولیدی خود را آغاز کرده است.

 

مدیر شرکت صنایع غذایی سحر گفت: این شرکت با ۲۰ کارمند، فعالیت تولیدی خود را آغازکردوبا توسعه روند تولید، اکنون از وجود بیش از ۹۰۰کارمند خبره و کارآمد در بخش های مختلف استفاده می کند.

 

وی در تشریح  روند توسعه این شرکت افزود : در حال حاضر وسعت شرکت صنایع غذایی سحر به ۶۰هزار متر مربع و سالن های تولید و انبار به زیر بنای ۱۵هزار متر مربع افزایش یافته است.

 

شایان ذکر است در حال حاضر این شرکت برای ارتقای کیفیت محصولات و جذب رضایت مشتریان ، ازتوان نیروهای مجرب و متخصص در واحدهای طراحی و مهندسی، تحقیقات بازار، بازاریابی و برندینگ، واحد استراتژیک و بهبود روش ها بهره می برد.

لباسکار صنعتی کسا