۱۰ آبان ۱۳۹۹ | 19:18
کد خبر : 27885

راهی برای دورزدن کرونا

در شرایط همه گیری کرونا، همراه بانک پاسارگاد کاربران خود را از مراجعه به شعب بانک ها بی نیاز کرده است.

به گزارش برداشت روز، به نقل از اخبار پولی مالی، این روزها که پدیده نوظهوری به نام ویروس کرونا تمام مناسبات اجتماعی بشر را دستخوش تغییر کرده و مراجعات حضوری به ادارات و بانک ها به حداقل رسیده است، اهمیت بانکداری الکترونیک و ارائه خدمات بانکی غیرحضوری بیش از پیش اهمیت یافته است.

در این میان بانک ها به دلیل نوع و تعدد خدماتی که ارائه می دهند، بیش از گذشته در حال ارتقا سیستم خدمات دهی از راه دور هستند و همراه بانکها این روزها طرفداران و مشتریان بیشتری یافته اند. نرم افزار ارائه شده توسط بانک ها هر چه ایمن تر و کاربرپسندتر بوده و با نیازهای مشتریان تطابق بیشتری داشته باشد، بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد.

در این راستا همراه بانک پاسارگاد که با تلاش نخبگان علمی کشور در مجموعه گروه مالی پاسارگاد تهیه شده و توسعه یافته‌است، با ارایه امکانات کاربردی، تا حد زیادی نیاز به مراجعه حضوری به شعبه ها را مرتفع ساخته و به معنای واقعی یک بانک همیشه بیدار و همواره در دسترس نشان دادهاست. این سامانه علاوه بر ارایه خدمات متنوع، به لحاظ طراحی مناسب و سهولت در استفاده، مورد توجه و استقبال مشتریان قرار گرفته‌است.

سامانه همراه بانک پاسارگاد از پنج بخش اصلی شامل خدمات سپرده، خدمات کارت، تسهیلات، پیگیری و سایر خدمات تشکیل شده‌است که در هر بخش نیز امکانات متنوعی در اختیار مشتریان قرار داده شده‌است.

در بخش خدمات سپرده امکاناتی از قبیل مشاهده فهرست و جزئیات سپرده ها (موجودی، شبا و …)، امکان فیلتر پیشرفته سپرده-ها، مشاهده گردش  حساب  سپرده ها، پرداخت قبض، انتقال وجه بین سپرده های خود، انتقال وجه به سپرده های دیگر (سایر مشتریان در بانک‌پاسارگاد)، انتقال وجه بین بانکی (از طریق شبا) و … وجود دارد.

در قسمت خدمات کارت امکان خرید شارژ، انتقال وجه، پرداخت قبض، اعلام موجودی کارت، دریافت گردش تراکنش های کارت، تغییر رمز دوم، مسدود کردن کارت، ذخیره یا عدم ذخیره CVV2 درگوشی به انتخاب کاربر، دریافت رمز پویا، کپی کردن رمز پویا و… در اختیار مشتریان و استفاده‌کنندگان از خدمات سامانه همراه بانک پاسارگاد قرار داده شده‌است.

در قسمت تسهیلات، امکان مشاهده لیست تسهیلات، پرداخت قسط و پرداخت قسط دیگران ارایه می‌شود. همچنین امکان جستجو و مشاهده گزارش وضعیت تمام تراکنش‌های انجام شده از طریق گوشی تلفن‌همراه شامل: انتقال‌وجه )سپرده(، پرداخت قسط، موجودی، پرداخت قبض، خرید شارژ )کارت(، انتقال وجه )کارت) در قسمت پیگیری سامانه همراه بانک پاسارگاد بصورت آفلاین در اختیار مشتریان قرار داده شده‌است.

بدین ترتیب مشتریان بانک پاسارگاد می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری تمام کارهای بانکی خود را از منزل یا محل کار خود و فقط با گوشی تلفن همراه انجام دهند.

نکته قابل توجه که تکمیل کننده ی خدمات جامع ارائه شده توسط این همراه بانک می باشد، آموزش استفاده از کلیه خدمات آن می باشد. بانک پاسارگاد در راستای حفظ سلامت جامعه و تکمیل خدمات همراه بانک خود اقدام به ارائه آموزش مجازی خدمات همراه بانک پاسارگاد نموده است.

گفتنی است: استفاده کنندگان از همراه بانک پاسارگاد می توانند با مراجعه به سایت این بانک به آدرس https://www.bpi.ir/elearning  از آموزش های لازم بهره مند شوند. همچنین مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی این بانک به شماره ۸۲۸۹۰ آماده‌ی ارایه‌ی اطلاعات بیشتر به مشتریان است.

لباسکار صنعتی کسا