۰۳ آبان ۱۳۹۹ | 18:35
کد خبر : 27108

بانک قرض الحسنه مهر ایران بانکی مقدس است

حجت السلام و المسلمین پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان در دیدار با کارکنان بانک قرض الحسنه مهرایران بیان داشت: اشاعه سنت الهی قرض الحسنه نقش موثری در توسعه اقتصاد اسلامی دارد و بانک مهر ایران بانکی مقدس است که در این مسیر گام بر می دارد.

به گزارش برداشت روز به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این نشست، اسعدی مدیر شعب استان کردستان ضمن ارائه گزارش از خدمات و عملکرد بانک مهر ایران بیان داشت: این بانک در استان کردستان توانسته خدمات ارزنده ای را برای قشر ضعیف جامعه فراهم کند و یکی از مهم ترین اهداف آن محرومیت زدایی است.

 

در ادامه، حجت السلام و المسلمین پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان نیز اظهارداشت: کلمه قرض الحسنه مقدس است. لذا این کلمه و خدمات قرض الحسنه ای که این بانک به مردم ارائه می کند آن را به یک بانک مقدس تبدیل کرده است.

 

وی ادامه داد: تفکر مدیران ارشد این بانک قابل تقدیر است، زیرا در این شرایط اقتصادی بانک مهر ایران را به نحوی اداره کرده اند که توانسته الگوی مناسب برای دیگر دستگاه های خدماتی باشد.

 

حجت السلام والمسلمین پورذهبی اضافه کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران دارای ویژگی های همچنون چابک بودن و دارای پرسنل جوان و با انگیزه است که مشابه ای در سایر بانک ها ندارد و این خود موجب شده است این بانک به یک بانکی منحصربفرد تبدیل شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: از طرف جامعه روحانیون در استان کردستان از خدمات ارزنده این بانک تشکر و قدردانی می کنیم و انشالله دامنه فعالیت این بانک تنها محدود به داخل کشور نباشد و ما در آینده شاهد رشد و گسترش آن به خارج از مرزهای جمهوری اسلامی ایران نیز باشیم.

 

 

لباسکار صنعتی کسا