۰۲ آبان ۱۳۹۹ | 18:16
کد خبر : 27053

توسعه خدمات بیمه آسیا درمنطقه آزاد چابهار

شرکت بیمه آسیا برای توسعه همکاری ها و ارائه خدمات بیمه ای در تمامی حوزه های مورد نیاز در استان سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه آزاد چابهار اعلام آمادگی کرد.

به گزارش برداشت روز، نشست مشترک مسئول شعبه بیمه آسیا در چابهار، مدیرکل شیلات و مدیر کل سازمان تعاونی روستایی ومعاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان سیستان و بلوچستان، مدیرعامل اتحادیه تعاونی روستایی و رئیس اداره تعاون روستایی چابهار با محوریت توسعه خدمات بیمه آسیا در استان برگزار شد.

در این نشست مسئول شعبه بیمه آسیا در چابهار با ارائه آمار و خدمات بیمه آسیا و اشاره به اهمیت، موقعیت وظرفیت های استان سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه آزاد چابهار و لزوم توسعه صنعت بیمه در این منطقه، آمادگی شرکت بیمه آسیا برای توسعه همکاری ها و ارائه خدمات بیمه ای در تمامی حوزه های مورد نیاز را اعلام کرد.

بنابر این گزارش، محمد شهلی بر، مدیرکل شیلات استان سیستان و بلوچستان با ارزیابی مثبت از خدمات بیمه ای بیمه آسیا در منطقه و ضرورت برگزاری اینگونه نشست ها برای رصد و بررسی مشکلات و معضلات صنعت بیمه در حوزه شناورهای صیادی، از عملکرد تاثیر گذار و هدفمند بیمه آسیا در حوزه مسئولیت اجتماعی در مناطق محروم کشور و به ویژه ساخت مدرسه در منطقه سرباز این استان، تجلیل و قدردانی کرد.

هم چنین دادرحمان بامری، مدیر کل سازمان تعاونی روستایی استان سیستان و بلوچستان در سخنانی، اظهار امیدواری کرد، تفاهم نامه ای بین بیمه آسیا و شیلات استان برای ارائه خدمات بیمه ای در حوزه شناورهای صیادی بنادر و اسکله های ماهیگیری،درمان و… امضا شود./ بیمه آسیا

لباسکار صنعتی کسا