۳۰ مهر ۱۳۹۹ | 19:03
کد خبر : 27006

رشد ۶۵ درصدی درآمدهای غیرمشاع بانک ایران زمین

بانک ایران زمین اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای 6 ماهه منتهی به پایان شهریورماه سال جاری را منتشر کرد که بر اساس آن، درآمدهای غیرمشاع این بانک خصوصی نسبت به مدت مشابه سال قبل، 65 درصد افزایش یافته است.

به گزارش برداشت روز، بانک ایران زمین که با نماد وزمین و سرمایه چهارهزار میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار کشور فعال است، در پایان شش ماهه امسال ۸۲۶ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال درآمد غیرمشاع تولید کرده که نسبت به رقم ۵۰۰ میلیارد و ۷۳۳ میلیون ریالی پایان شش ماهه سال قبل، ۶۵ درصد رشد را تجربه کرده است.

بر اساس این گزارش، جمع درآمدهای کارمزدی وزمین نیز در پایان شهریورماه سال گذشته ۱۹۶ میلیارد و ۲۸۳ میلیون ریال بوده که با ۱۱۳ درصد افزایش به ۴۱۷ میلیارد و ۷۸۸ میلیون ریال در پایان فصل تابستان امسال رسیده است.

در عین حال بانک ایران زمین، در پایان فصل دوم امسال، ۲٫۱۸۸ میلیارد و ۷۵۸ میلیون ریال درآمد مشاع تولید کرده و سود و وجه التزام تسهیلات اعطایی آن نیز ۲٫۰۰۶ میلیارد و ۵۳۱ میلیون ریال گزارش شده است.

وزمین از سرمایه گذاری های خود نیز تا پایان شهریورماه امسال، ۱۸۲ میلیارد و ۲۲۷ میلیون ریال سود به دست آورده است.

جمع دارایی های بانک خصوصی ایران زمین نیز از ۳۵۳٫۸۸۳ میلیارد و ۳۴۱ میلیون ریال در پایان سال گذشته به ۳۸۸٫۱۳۶ میلیارد و ۳۸۵ میلیون ریال در پایان فصل گرم امسال افزایش یافته که نشان دهنده رشدی ۱۰ درصدی است./ بانک ایران زمین

♦️ تلاش میکنیم با اتکاء به دانش و تجربه 14 ساله خود در بورس سهام ایران بهترین پورتفو را پیشنهاد و سودآورترین سهام را برای شما تحلیل و تشریح کنیم.

جویندگان سهام طلایی

https://t.me/GoldenStockQuesters

لباسکار صنعتی کسا