۳۰ مهر ۱۳۹۹ | 18:49
کد خبر : 26953

تمدید گواهینامه نظام مدیریت اچ‌اس‌یی در شرکت نفت و گاز پارس

رئیس بهداشت، ایمنی و محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت نفت و گاز پارس از تمدید گواهینامه نظام مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE-MS) در این شرکت خبر داد.

به گزارش برداشت روز، علیرضا نجومی با بیان اینکه ماهیت مخاطرات ذاتی صنعت نفت ایجاب می‌کند که نظام مدیریت اچ‌اس‌یی به طور مداوم مورد ارزیابی قرار گیرد، گفت: در همین راستا «شرکت نفت و گاز پارس» موفق به تمدید گواهینامه نظام مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE-MS) در فرآیند ممیزی مراقبتی سالانه از سوی شرکت TUV Austria شد.

وی به محدودیت‌های برگزاری جلسات با توجه به شیوع جهانی ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های صورت‌پذیرفته، فرآیند ممیزی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و به صورت ویدئوکنفرانس با حضور کارشناسان HSE تهران و منطقه پارس جنوبی و ممیز شرکت TUV Austria در شهریورماه سال جاری انجام و مستندات درخواستی در اختیار ممیز قرار گرفت که با توجه به نبود هیچ‌گونه عدم انطباق، گواهینامه مذکور تمدید شد.

رئیس بهداشت، ایمنی و محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت نفت و گاز پارس مهم‌ترین عامل این موفقیت را حمایت مدیرعامل و مجموعه معاونت‌ها، مدیران ارشد و کلیه کارکنان شرکت از مجموعه HSE عنوان کرد و خواستار تداوم و ارتقاء همکاری‌ها با این اداره در راستای اهداف ترسیم‌شده در خط مشی بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت شد.

 

روابط‌عمومی شرکت نفت و گاز پارس

لباسکار صنعتی کسا