۲۷ مهر ۱۳۹۹ | 18:43
کد خبر : 26510

رشد ۸۰۲درصدی سود خالص؛ شناسایی ۱۰۳۴ ریال سود برای هر سهم بیمه پاسارگاد

شرکت بیمه پاسارگاد صورت های مالی میاندوره ای شش ماه منتهی به پایان شهریور ماه سال جاری (حسابرسی نشده) را منتشرکرد.

به گزارش برداشت روز به نقل از روابط عمومی بیمه پاسارگاد، شرکت بیمه پاسارگاد صورت های مالی میاندوره ای شش ماه منتهی به پایان شهریور ماه سال جاری (حسابرسی نشده) را منتشرکرد.

براساس این گزارش این شرکت فرابورسی در شش ماه نخست سال جاری دو هزار و ۱۱۲ میلیارد تومان حق بیمه تولید کرد و ۴۵۹ میلیارد تومان خسارت بیمه گذاران را جبران کرد، بیمه پاسارگاد در این دوره زمانی ۵۰ درصد حق بیمه تولیدی خود را نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داد اما در بخش جبران خسارت ۳۶ درصد رشد داشته است .

بر همین اساس این شرکت خصوصی ۹۲۱ میلیارد تومان درآمد حق بیمه در این شش ماه کسب کرد و هزینه خسارت این شرکت ۵۳۴ میلیارد تومان اعلام شد درآمد حق بیمه ۵۳ درصد و هزینه خسارت ۸ درصد نسبت به شش ماه نخست سال گذشته افزایش داشته است .

عملکرد بسیار مطلوب بیمه پاسارگاد هم در بخش عملیات بیمه گری و هم بخش سرمایه گذاری ها باعث شد این شرکت یک هزار و ۵۵ میلیارد تومان سود خالص شناسایی کند که در مقایسه با نیمه نخست سال گذشته با جهش هشت برابری روبرو شد و در مقایسه با ۱۲ماه سال گذشته نزدیک به ۷۸ درصد رشد داشته است .

بیمه پاسارگاد به ازای هر سهم یک هزار و ۳۴ ریال سود شناسایی کرد که شاهد رشد ۷۹۹ درصدی بود و سود انباشته این شرکت با افزایش ۵۶۰ درصدی در نیمه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به رقم ۹۱۵ میلیارد تومان رسید.

عملکرد مطلوب این شرکت فرابورسی باعث شد حقوق صاحبان سهام این شرکت با رشد ۸۰ درصدی نسبت به پایان سال گذشته به رقم دو هزار و ۱۵۲ میلیاد تومان برسد.

♦️ تلاش میکنیم با اتکاء به دانش و تجربه 14 ساله خود در بورس سهام ایران بهترین پورتفو را پیشنهاد و سودآورترین سهام را برای شما تحلیل و تشریح کنیم.

جویندگان سهام طلایی

https://t.me/GoldenStockQuesters

لباسکار صنعتی کسا