۲۲ مهر ۱۳۹۹ | 18:19
کد خبر : 26091

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی: طرح نسخه نویسی الکترونیکی در بیمه سلامت به خوبی اجرا شده است

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طرح نسخه نویسی الکترونیکی در بیمه سلامت به خوبی اجرا شده است، گفت: حذف دفترچه های کاغذی باعث کاهش هزینه‌ها و خطای نسخه نویسی می‌شود.

به گزارش برداشت روز به نقل از آی‌هینا؛ فاطمه مقصودی افزود: یکی از کارهای خوب دولت خدمات الکترونیکی است که این طرح می تواند رفاه و آسایش مردم را تامین کند در این راستا و با شیوع ویروس کرونا زمینه‌ای برای تسریع اجرای طرح نسخه الکترونیکی در بیمه سلامت فراهم و این تصمیم مصمم شد که طرح اجرا شود که در حال حاضر طرح نسخه الکترونیکی در بیمه سلامت بخصوص در استان لرستان که حدود ۹۰ درصد اجرا بخوبی انجام شده است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برای بهتر شدن اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی لازم است مراکز طرف قراردادی که به این طرح نپیوسته‌اند با این طرح همراه شوند تا با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور مراجعه مردم به مراکز درمانی به حداقل برسد.

مقصودی گفت:هر طرح الکترونیکی برای اجرا با مشکلاتی همراه است ، اما این مشکلات به همت مسئولین برطرف خواهد شد که در این راستا قطعی و کندی اینترنت هم در این زمینه مطرح شده که امیدواریم این موضوع نیز حل شود تا مردم دچار مشکل نشوند.

وی افزود: طبق آمار اعلام شده پزشکان و موسسات طرف قرارداد ازطرح نسخه‌نویسی الکترونیک، استقبال خوبی کرده‌اند و تعامل و اجرای دقیق نسخه‌نویسی الکترونیک توسط پزشکان و موسسات طرف قرارداد بیمه سلامت، نتایج مثبتی در نظام سلامت در پی خواهد داشت.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی بیشترین ثمره را مردم خواهند برد که در این زمینه نوبت دهی در بیمارستانها و مطب ها و تمدید دفترچه بصورت الکترونیکی اجرا خواهد شد و مردم دیگر نیاز به مراجعه حضوری برای صدور و تمدید دفترچه ندارند و همه کارها به صورت الکترونیکی انجام می شود.

 

لباسکار صنعتی کسا