۱۴ مهر ۱۳۹۹ | 19:13
کد خبر : 25192

معرفی نمایندگان جدید سندیکا در هیئت رسیدگی به اختلافات نماینده و شرکت بیمه

احکام منصور حسینی و علیرضا حجتی بعنوان نمایندگان سندیکا در هیئت رسیدگی به اختلافات نماینده و شرکت بیمه توسط رئیس کل بیمه مرکزی صادر شد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، با اتمام دوره نمایندگان سندیکا در هیئت رسیدگی به اختلافات نماینده و شرکت بیمه، منصور حسینی بعنوان عضو اصلی و علیرضا حجتی بعنوان عضو البدل از سوی سندیکا به بیمه مرکزی معرفی شدند و احکام ایشان توسط رئیس کل بیمه مرکزی برای یک دوره دوساله صادر شد.

بر اساس این گزارش در حال حاضر منصور حسینی بعنوان معاون فنی بیمه های اموال و مسوولیت بیمه دانا و علیرضا حجتی بعنوان معاون توسعه بازار و شبکه فروش و دبیر حاکمیت شرکتی فعالیت دارند.

گفتنی است هیئت رسیدگی به اختلافات نماینده و شرکت بیمه بر اساس ماده ۲۰ آئین نامه ۷۵ فعالیت دارد و که درآن سه نفر شامل نماینده بیمه مرکزی ج.ا.ایران، نماینده منتخب سندیکای بیمه گران ایران و نماینده منتخب انجمن‌های صنفی نمایندگان بیمه حضور دارند.

پیش از این دکتر محمدرضا تقوایی و دکتر احمد جوادی پور بعنوان نمایندگان سندیکا در هیئت رسیدگی به اختلافات نماینده و شرکت بیمه  عضویت داشتند که از زحمات ایشان در طول تصدی این مسئولیت از سوی دبیرکل سندیکا تقدیر بعمل آمد.

لباسکار صنعتی کسا