۱۴ مهر ۱۳۹۹ | 19:00
کد خبر : 25171

رشد ۵۵ درصدی سود ۵ ماه سال ۱۳۹۹ صدر تامین

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدرتامین از رشد 55 درصدی و دست یابی به رقم 2 هزار و 56 میلیارد تومانی فروش این هلدینگ در 5 ماه سال 1399 خبر داد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی صدرتامین، غلام رضا سلیمانی گفت: در راستای تحقق چشم انداز هلدینگ که در سال ۱۳۹۸ به ورود تیم مدیریتی جدید در دستور کار قرار گرفت در ۵ ماه سال ۱۳۹۹ شاهد عملکرد قابل قبول همکاران در هلدینگ و شرکت های تابعه و وابسته بوده ایم به طوریکه فروش هلدینگ به عدد ۲ هزار و ۵۶ میلیارد تومان رسیده است که این رقم به نسبت ۵ ماه ۱۳۹۸ که بالغ بر یک میلیارد و سیصد و ۳۴ میلیارد تومان بوده است نشان از رشد ۵۴ درصدی دارد.

وی ادامه داد: سود ۵ ماه هلدینگ صدر تامین در ۵ ماه سال ۱۳۹۹ به رقم ۸۱۴ میلیارد تومان رسیده است که این رقم نیز در ۵ ماه سال گذشته ۵۲۰ میلیارد بوده است و براین اساس شاهد رشد ۵۵ درصدی هستیم.

وی همچنین گفت: در ادامه برنامه انتقال دفاتر شرکت ها از تهران به شهر های محل کارخانه کلیه دفاتر منتقل شد و حتی حساب های مالیاتی آنان نیز به استان ها انتقال پیدا کرد. در راستای بومی سازی لیست ۳۰ قطعه نهایی شد و به کمک شرکت های صدر تامین و بخصوص صدر تامین در سال ۹۹ ، ۱۰ قطعه را بومی سازی کنیم و تا به امروز ۳ مورد محقق شده است.

سلیمانی بیان داشت: روند بهره برداری هلدینگ براساس آنچه پیشتر اعلام کرده ایم ادامه دارد و این اقدام به یاری مدیران، هیات مدیره ها و پرسنل وکارگران زحمتکش ممکن است.

لباسکار صنعتی کسا