۱۲ مهر ۱۳۹۹ | 18:20
کد خبر : 24896

شستا به الگویی برای دیگر شرکت‌ها تبدیل شده/ کمیسیون اقتصادی آماده همکاری با تیم مدیریتی شستا است

مهدی طغیانی، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این‌که در 2 سال گذشته اقدامات بسیار خوبی برای کیفیت کارها انجام شده است و شستا می‌تواند الگویی بری دیگر شرکت های مشابه باشد، گفت: سامانه‌های مدیریتی بسیار خوب و شایسته که لازمه شرکت‌های بزرگ است، در شستا ایجاد شده است.

به گزارش برداشت روز، به نقل از شستا رسانه، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه زحمات زیاد و کارهای خوبی در این مجموعه انجام شده است، تصریح کرد:

سامانه‌های نظارتی و مدیریتی خوبی فعال شده است که حتی می‌تواند برای بقیه شرکت‌های مشابه مانند صندوق‌های بازنشستگی و شرکت‌هایی که بنگاه‌داری انجام می‌دهند، الگو باشد و از این تجربه بهرمند شوند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه سامانه‌های خوبی در شستا فعال شده است، گفت:

یکی از سامانه‌ها، ارزیابی مستمر از شرکت‌های تابعه با شاخص‌های مشخص در شستا است که اقدام ارزشمندی محسوب می‌شود، چراکه این سامانه به مدیران شستا اجازه می‌دهد که بتوانند بر کارکرد و ارتقای عملکرد زیر مجموعه‌ها نظارت داشته باشند.

طغیانی گفت:‌ در مجموع عملکرد این شرکت مثبت ارزیابی می‌شود و آماده کمک به مدیران شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی که بازوی توانمند اقتصادی سازمانی با بیش از ۴۰ میلیون ذی‌نفع است، هستیم.

لباسکار صنعتی کسا