۱۲ مهر ۱۳۹۹ | 18:03
کد خبر : 24841

تفاهم نامه ۱۰۰۰۰ میلیارد ریالی بانک کشاورزی و سازمان برنامه و بودجه کشور برای حمایت از تولید زعفران

بانک کشاورزی و سازمان برنامه و بودجه کشور برای حمایت از تولید،فرآوری، بسته بندی و صادرات زعفران تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش برداشت روز به نقل از روابط عمومی همکاری های بین الملل بانک کشاورزی،این تفاهم نامه صبح روز شنبه ۱۲ مهرماه ماه به امضای روح اله خدارحمی مدیرعامل این بانک و دکتر حمید پورمحمدی معاون اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور رسید.

 

بر اساس این گزارش،در قالب این تفاهم نامه مبلغ ۱۰۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای حمایت از زعفران کاران در اختیار شرکت های خریدار و فرآوری کننده زعفران قرار می گیرد. نرخ این تسهیلات ۱۸ درصد در سال است که ۳ درصد آن را سازمان برنامه و بودجه کشور عهده دار شده است.

 

روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی، درحاشیه امضای این تفاهم نامه که با محوریت بانک کشاورزی و دو بانک دیگر صورت گرفت، با توجه به نقش عمده کشاورزان در جهش تولید بخش کشاورزی اظهار داشت: این تفاهم نامه قدم خیری برای خرید به موقع وتثبیت قیمت واقعی کالای استراتژیک زعفران است و سعی ما این است که این تسهیلات به موقع در اختیار شرکت ها قرار گیرد تا مشکلات زعفران کاران سریع تر برطرف شود.

 

لباسکار صنعتی کسا