۰۸ مهر ۱۳۹۹ | 19:24
کد خبر : 24379

رعایت اصول و ضوابط ایمنی یک وظیفه همگانی است

منصور یزدی زاده مدیرعامل و مهدی بهرامی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی ذوب آهن اصفهان به مناسبت 7 مهرماه روز ملی آتش نشانی و ایمنی در مراسمی با حضور مسئولین و کارکنان مدیریت ایمنی ، بهداشت و محیط زیست شرکت ، از تلاشگران این عرصه قدردانی کردند .

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان؛ مدیرعامل شرکت در این مراسم گفت : امروزه تحقق اهداف سازمانها در حوزه رقابت پذیری، پرداختن به موضوعات ایمنی ، بهداشت و محیط زیست را به یکی از اولویت های اصلی در کسب و کار تبدیل نموده است و  توجه به نیروی انسانی به عنوان اصلی ترین سرمایه سازمان  با هدف بهبود فرآیندهای کاری، در زمره اصلی ترین اهداف مدیریت های اقتصادی قرار گرفته است .

وی افزود : در فرهنگ ما نیز  به موضوع ایمنی صرفا از دیدگاه اقتصادی نگریسته نشده است بلکه بر اساس اعتقادات دینی و تمدن ایرانی اسلامی، رعایت اصول ایمنی و پرهیز از خطر بسیار مورد تاکید قرار گرفته و  به تعبیر کلام وحی حفظ جان هر فرد با نجات همه انسان ها برابر است.

یزدی زاده اظهار داشت :  رعایت اصول و ضوابط ایمنی و تلاش در جهت ارتقاء شاخص های ایمنی و سلامت کارکنان به عنوان یک وظیفه  همگانی همواره مورد تاکید بوده است. گرچه مدیریت ریسک و پیشگیری از مخاطرات محتمل و تعریف و اجرای اقدامات کنترلی و اصلاحی لازم جهت ریسک های ایمنی موجود ، در قالب سیستم مدیریت ایمنی بهداشت شغلی به عنوان یک فرآیند پویا ، طی سنوات گذشته توسط عوامل ذیربط در شرکت برنامه ریزی و اجرا گردیده است، لیکن در این بین بازرسان ایمنی و آتش نشانان قهرمان نقشی بی بدیل بر عهده داشته اند. آتش نشانان قهرمانی که نه تنها در حوزه پیشگیری و اطفا حریق همواره جان بر کف، خود را به دل حادثه زدند بلکه در فرآیند غربالگیری بیماری کرونا نیز شاهد نقش آفرینی و جانفشانی این عزیزان بودیم.

مدیر عامل شرکت   ضمن گرامی داشت ۷ مهر ماه روز ملی آتش نشانی و ایمنی ،   از زحمات بی دریغ کلیه عوامل دخیل  در فرآیند ایمنی و سلامت کارکنان شرکت بویژه مدیریت ایمنی بهداشت و محیط زیست قدردانی نمود و از همه همکاران خواست ،  در حوزه رعایت قوانین و مقررات ایمنی تمام توان خود را به کار گیرند .

لباسکار صنعتی کسا