۰۸ مهر ۱۳۹۹ | 19:16
کد خبر : 24347

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران: صدای صنعت بیمه را به گوش مسئولان می رسانیم

دکتر کریمی در جمع معاونان فنی شرکتهای بیمه با اشاره به تلاش های این نهاد صنفی در دفاع از حقوق بیمه گران تاکید داشت: در تعامل با قوای سه گانه مطالبات به حق صنعت بیمه را پیگیری کرده و تلاش می کنیم صدای صنعت بیمه را به گوش مسئولان برسانیم.

به گزارش برداشت روز به نقل از روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، دکتر کریمی با تاکید بر مظلومیت صنعت بیمه و بیمه گران، همگرایی و رقابت سالم را پیش نیاز احقاق مطالبات صنفی دانسته و خاطر نشان ساخت: حرکتی که شورای معاونان فنی با تهیه و تصویب آیین نامه مناقصات انجام داد گام مهمی در راساتای بهبود فضای کسب و کار در صنعت بیمه کشور است.

وی عزم شرکتهای بیمه درحل برخی مشکلات قدیمی صنعت بیمه در قالب آیین نامه مناقصات را ستود و ابراز داشت: با آنکه در حال حاضر دستورالعمل اجرایی ماده ۱۲ اساسنامه سندیکای بیمه گران برای اجرای تصمیمات این نهاد صنفی ضمانت هایی ایجاد کرده است اما مهمتر از آن اراده ای است که امروزه در بین شرکتهای بیمه برای حل مسائل و مشکلات در قالب سندیکای بیمه گران بعنوان خانه بیمه گران می بینیم.

همچنین در این جلسه اعضای کمیته برگزاری مناقصات و پنج کمیته از معاونان فنی برای بررسی اولویت های اصلاح آیین نامه های شورای عالی بیمه انتخاب شدند.

گفتنی است جلسه شورای هماهنگی معاونان فنی سندیکای بیمه گران ایران روز سه شنبه با حضور دکتر محمد رضایی رییس شورای عمومی سندیکا و مدیرعامل بیمه ایران و دکتر سیدمحمد کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران به میزبانی بیمه ایران برگزار شد.

 

لباسکار صنعتی کسا