۰۷ مهر ۱۳۹۹ | 20:00
کد خبر : 24309

ارائه خدمات فوق تخصصی بیمارستان میلاد به بیمه شدگان تامین اجتماعی از طریق پیام رسان واتساپ

مدیرعامل بیمارستان میلاد گفت: بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی از تمامی نقاط کشور می توانند شرح حال و مدارک خود را در پیام رسان واتساپ به شماره 09198302580 ارسال کنند و مطمئن باشند نتیجه بررسی شرح حال بیمار به شخص اعلام و روز ویزیت و نحوه ادامه درمان به اطلاع فرد رسانده می شود.

به گزارش برداشت روز، به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر فرهاد حمزه زاده گفت: امکان ارسال واتساپی مدارک و شرح حال بیماران و بیمه شدگان تامین اجتماعی برای دریافت خدمات فوق تخصصی در بیمارستان میلاد که تاکنون شامل حال ساکنان تهران و کرج نمی شد، از امروز شامل حال ساکنان این دو شهر نیز می شود.

وی اظهار داشت: در راستای برنامه ها و دستور دکتر سالاری مدیر عامل محترم سازمان تامین اجتماعی در خصوص عملیاتی نمودن نظام ارجاع و برای تسهیل پذیرش بیماران و بیمه شدگان محترم سازمان تامین اجتماعی سراسرکشور که نیاز به خدمات فوق تخصصی دارند، صفحه ای در پیام رسان واتساپ زیر نظر مستقیم این مدیریت ایجاد شده است.

مدیرعامل بیمارستان میلاد افزود: هدف این است که هر بیمه شده تامین اجتماعی از هر نقطه ای از کشور که نیاز به خدمات فوق تخصصی دارد، بتواند خدمات خود را در بیمارستان میلاد دریافت کند.

لباسکار صنعتی کسا