۰۷ مهر ۱۳۹۹ | 19:14
کد خبر : 24149

نشست بصیرتی بانوان با موضوع زنان و مقاومت

همزمان با هفته دفاع مقدس، نشست بصیرتی بانوان شاغل شرکت ایده پردازان صنعت فولاد با موضوع زنان و مقاومت برگزار شد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی فولاد خوزستان، نشست یادشده با حضور میثم شهنیانی مدیرعامل و جمعی از مسئولان و بانوان شاغل در شرکت ایده پردازان صنعت فولاد، ۵ مهرماه ۱۳۹۹ در تالار طوبی مجموعه دویست دستگاه انجام شد.

این نشست با خوش آمدگویی و بیان نقش موثر بانوان از سوی مدیرعامل شرکت ایده‌پردازان صنعت فولاد آغاز شد.
مدیرعامل شرکت ایده پردازان صنعت فولاد با گرامی داشت مقام ۶۴۲۰ بانوی شهیده در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: نکته قابل توجه حضور ۵۰۰ تن از بانوان شهید به صورت مستقیم در میادین جنگ می باشد. البته نقش آفرینی بانوان مسلمان ایرانی در مبارزه با دشمنان از گذشته های دور بر کسی پوشیده نیست. برای نمونه می توان از حضور بانوان در نهضت تنباکو در انقلاب مشروطه و دوران کشف حجاب نام برد.
وی افزود: در دوران دفاع مقدس زنان ایرانی با الگوبرداری از حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س)، این دفاع را به اوج خود رساندند؛ به گونه ای که در عرصه‌های میدانی در گیلان‌ غرب، شادگان و سوسنگرد شیر زنان حضور فعال داشته و با دشمن مبارزه نموده و تنی چند از دشمنان را از پا درآورده و یا به اسارت گرفتند. همچنین خانم نواب صفوی در کنار شهید چمران اسلحه به دست گرفته و با دشمن جنگیده، که چنین حرکتی شایسته تقدیر است.
شهنیانی در ادامه گفت: اگر صبوری، همت، ایثارگری و کمک‌رسانی این شهدای بزرگوار نبود، پیروزی‌ های بزرگ شکل نمی‌گرفت.
مدیرعامل شرکت ایده‌پردازان صنعت فولاد در پایان سخنان خود تاکید داشت: خدا را بسیار شاکریم که تلاش و همت زنان ایرانی در وجود بانوان پرتلاش و زحمت‌کش شرکت ایده پردازان صنعت فولاد تولد خاص و ویژه ای داشته است. به گونه‌ای که هر زمان مسئولیت‌های سخت و خطیر به این بانوان سپرده شده، در اسرع وقت کار به سرانجام رسیده است. جا دارد از تمامی بانوان زحمت کش این شرکت تشکر نمایم.

گزارش خبرنگار ما حاکی است، بخش پایانی این نشست سخنرانی خانم اخلاقی کارشناس صدا و سیمای مرکز خوزستان در خصوص بررسی مسائل روز و اجتماع و نقش موثر بانوان بود.

 

لباسکار صنعتی کسا