۰۱ مهر ۱۳۹۹ | 19:50
کد خبر : 23652

مشاور امور ایثارگران سازمان بیمه سلامت ایران: جامعه باید خود را قدردان حماسه سازان دفاع مقدس بداند

مشاور امور ایثارگران سازمان بیمه سلامت ایران گفت: جامعه ایثارگری، هیچگاه جامعه مطالبه گر اهداف شخصی نبوده اما جامعه باید همواره خود را قدردان حماسه سازان دفاع مقدس بداند.

به گزارش برداشت روز به نقل از آی هینا؛ دکتر سیروس سالمی در گفتگویی که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس داشت افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در راستای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا ضروری است.

وی با اشاره به مقام شامخ والای ایثارگران و جانبازان و نقش ارزنده وصف ناپذیر این قشر در پیروزی انقلاب اسلامی افزود: بایسته است در آستانه هفته دفاع مقدس از خدمات ارزشمند و بی بدیل جانبازان، ایثارگران و خانواده های معظم شهدا تجلیل و قدردانی شود.

وی با اشاره به اینکه جانبازان، آزادگان و خانواده های معظم شهدا وارثان انقلاب هستند گفت: مشاوران امور ایثارگران باید به عنوان نماینده جامعه ایثارگری به وظایف خود در ادارات به نحو احسن عمل کنند.

مشاور امور ایثارگران سازمان بیمه سلامت ایران اظهار داشت: امنیت و آسایش امروز کشور مرهون ایثارگری و از خود گذشتگی ایثارگران، جانبازان و شهداء انقلاب است.

سالمی ادامه داد: مشاورین دستگاه های اجرایی وظیفه دارند نسبت به خلاء های جامعه ایثارگری اهتمام جدی داشته باشند و در حد امکان در راستای رفع آسیب ها و مشکلات جانبازان و خانواده های آنها تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه جامعه ایثارگری ما جامعه مطالبه گری نیست و هیچگاه دنبال اهداف شخصی نبوده است گفت: جامعه باید قدردان ایثارگری های ایثارگران، جانبازان و شهدا باشد.

وی اظهار کرد: گرچه برآورده کردن همه خواسته های ایثارگران و جانبازان و خانواده شهدا مقدور نیست، اما حضور مشاوران ایثارگران و دیدار با خانواده آنها سبب تقویت روحی آنها می شود.

مشاور امور ایثارگران سازمان بیمه سلامت ایران در پایان خاطر نشان کرد: ما و مسئولان باید بدانیم اگر امروز در جامعه آرامش و امنیتی داریم همه را مدیون جانفشانی و پایمردی ایثارگران هستیم.

 

لباسکار صنعتی کسا