۰۱ مهر ۱۳۹۹ | 19:26
کد خبر : 23551

بررسی طرحهای صدر فردا توسط مدیر برنامه ریزی و مطالعات راهبردی شستا

محمد ابراهیم راعی مدیر برنامه ریزی و مطالعات راهبردی شستا ضمن بازدید از شتابدهنده صدر فردا ایده های مطرح شده توسط این شتابدهنده را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی صدر تامین؛ هادی کمالی مدیر عامل شتابدهنده صدر فردا ضمن معرفی بخشهای مختلف صدر فردا، ایده‌های طرح شده در این شتابدهنده را تشریح کرد.

جلسه ارزیابی طرحهای مطرح شده توسط صدر فردا با حضور، محمد ابراهیم راعی مدیران شستا، حمیدرضا شاهوردی عضو هیات مدیره صدر تامین، احسان احمدی مدیر سرمایه­ گذاری صدر تامین، هادی کمالی مدیر عامل صدر فردا و جمعی از مدیران و پژوهشگران صدر فردا برگزار شد.
در این جلسه مدیران و پژوهشگران صدر فردا ضمن ارائه و دفاع از طرح تولید آلیاژهای خاص فلزی با کارایی بالا به تشریح ابعاد اقتصادی این طرح پرداختند. همچنین راعی ضمن استقبال از این طرح نقطه نظرات خود را در راستای تکمیل طرح ارائه نمود.
این طرح یکی از طرح های دانش بنیان کشور است که به عنوان هسته فناور در شتاب دهنده صدر فردا مستقر بوده و از خدمات شتاب دهی این شتاب دهنده برخوردار شده است.
این طرح در صورت بهره برداری می‌تواند از خروج هزاران دلار ارز از کشور جلوگیری کرده و زمینه تولید محصولات راهبردی فلزی با کارایی بالا را فراهم آورد.

لباسکار صنعتی کسا