۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | 18:59
کد خبر : 22888

توسعه تجارت آزاد با وجود تحریم های ظالمانه

مجمع عمومی عادی سالیانه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، روز چهارشنبه 26 شهریور با حضور نمایندگان سهامداران عمده و سایر سهامداران در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد.

به گزارش برداشت روز، و به نقل از روابط عمومی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران؛ مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی در مجمع عمومی عادی سالیانه عنوان کرد: امسال افتخار بزرگی نصیب ناوگان ملی جمهوری اسلامی ایران شد و آن هم پیام پر مهر مقام معظم رهبری در پی حمل سوخت به کشور ونزوئلا ذیل تحریم های ظالمانه و تهدیدات دشمنان بود.

در این راستا و در راستای منویات مقام معظم رهبری در رابطه با “جهش تولید” ادامه برنامه های توسعه تجارت آزاد را در این مسیر تداوم خواهیم داد همچنان که پس از حمل سوخت به ونزوئلا متقابلا برخی مواد اولیه مورد نیاز صنایع از آن کشور به داخل حمل شد.
وی سهم کل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از حمل و نقل کالا به تمام بنادر بزرگ کشور را ۲۰ درصد ارزیابی و تصریح کرد: در این میان سهم کشتیرانی در بنادر جنوبی ۱۹ درصد و در بنادر شمالی ۲۷ درصد سهم بازار بوده است.
وی افزود: شرکت کشتیرانی دریای خزر از جمله شرکت های زیر مجموعه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران ۱٫۷ میلیون تن کالا، شرکت حمل فله ۶۰ میلیارد تن مایل و شرکت حمل کانتینری ۶۲۶ هزار TEU کانتینر را طی سال مالی منتهی به ۳۱ خرداد ۹۹ جابجا کرده اند، همچنین شرکت حمل و نقل ترکیبی کشتیرانی توانست در این مدت ۹۷۷ هزار تن کالای فله و ۲۱۸۳TEU کانتینر را جابجا کند.
نائب رئیس هیئت مدیره کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: با توجه به اجرای قانون سوخت کم سولفور از آغاز سال ۲۰۲۰ از سوی IMOکشتیرانی ج.ا.ا از ماه‌ها قبل آمادگی‌های لازم برای اجرای الزامات کنوانسیون جلوگیری از آلودگی دریا (مارپول) مربوط به استفاده از سوخت کم‌سولفور در کشتی‌های “ناوگان ملی” را اجرایی کرد.

♦️ تلاش میکنیم با اتکاء به دانش و تجربه 14 ساله خود در بورس سهام ایران بهترین پورتفو را پیشنهاد و سودآورترین سهام را برای شما تحلیل و تشریح کنیم.

جویندگان سهام طلایی

https://t.me/GoldenStockQuesters

لباسکار صنعتی کسا