۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | 19:36
کد خبر : 21593

برنامه ویژه بانک توسعه تعاون برای ارائه خدمات به شرکت‌های دانش‌بنیان به صورت غیرحضوری

بانک توسعه تعاون در ادامه اقدامات مؤثر گذشته برای تحقق شعار جهش تولید، برنامه ویژه‌ای برای پرداخت تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان تدارک دیده است.

به گزارش برداشت روز به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، این بانک حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان را همواره جزو اصول و وظایف بنیادین خود می‌دانست و اقدامات فراوانی نیز در این حوزه انجام داده است با این وجود در سال جاری و با هدف کمک بیش از پیش به تحقق شعار جهش تولید، برنامه ویژه‌ای را برای شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های مختلف خصوصاً تعاونی‌ها از طریق تأمین مالی آن‌ها آغاز کرده است.

بر مبنای این برنامه ویژه، تفاهم‌نامه گسترده‌ای میان بانک توسه تعاون و صندوق نوآوری و شکوفایی منعقد شده است که بر اساس آن بانک آمادگی دارد به شرکت‌های دانش‌بنیانی که مورد تایید صندوق نوآوری و شکوفایی هستند با در نظر گرفتن رقم اعلامی برای یارانه تخصیصی به این شرکت‌ها، تسهیلات ثابت یا سرمایه در گردش با نرخ‌های ۸ تا ۱۸ درصد پرداخت کند.

یکی از امتیازهای مهم این تفاهم‌نامه، امکان درخواست غیرحضوری ارائه خدمات است و شرکت‌های متقاضی می‌توانند در راستای تسهیل در فرآیند ارائه تسهیلات به متقاضیان شرکت‌های دانش‌بنیان، نسبت به فعال‌سازی لینک درخواست غیرحضوری تسهیلات و ارسال ضمانت‌نامه از طریق پورتال بانک توسعه تعاون اقدام کنند.

 

متقاضیان باید مراحل ذیل را برای ارسال درخواست خود از طریق سایت تکمیل کنند:

۱- ثبت درخواست بر روی سایت به نشانی www.ttbank.ir

۲- بررسی توسط شعب

۳- اعتبارسنجی توسط شعب

۴- اعلام تایید اعتبارسنجی به مشتری

۵- ثبت اطلاعات در سامانه صندوق نوآوری و شکوفایی

۶- انجام اعتبارسنجی ویژه توسط صندوق نوآوری و شکوفایی

۷- اعلام تایید نهایی صندوق نوآوری و شکوفایی به شعب بانک

۸- مراجعه حضوری به شعبه برای تشکیل پرونده جهت اعطای تسهیلات و یا ضمانت‌نامه

متقاضیان از این طریق طی فرایند فوق، می‌توانند درخواست خود را به صورت غیرحضوری ثبت نموده و سایر مراحل را طی نمایند.

 

لباسکار صنعتی کسا