۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | 19:39
کد خبر : 21430

شرکت سیمان تهران مجموعه کاملی از تجربه و دانش صنعت سیمان کشور

مهندس فتاح رئیس بنیاد مستضعفان از مجتمع صنعتی شرکت سیمان تهران بازدید کرد.

به گزارش برداشت روز، در ابتدای این بازدید ، مهندس اتابک مدیرعامل هلدینگ صنایع معدنی کاوه پارس ضمن اشاره به تاریخچه شرکت سیمان تهران به عنوان باسابقه ترین شرکت سیمانی ایران افزود:پایه توسعه و اجرای طرح های عمرانی در کشور با استفاده از سیمان تهران زده شد.این مجموعه افتخار تامین سیمان بزرگترین پروژه های کشور را دارد و هشتمین خط تولیدی آن به عنوان برترین و سریعترین پروژه سیمانی کشور  شناخته می شود.

وی بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا مانند آسیابهای غلطکی برای اولین بار در ایران و  ترویج آن در بین سایر شرکت های سیمانی را از دیگر افتخارات این مجموعه دانسته و با اشاره به دستاوردهای های این شرکت در مدت اخیر برای مدیران و کارکنان سیمان تهران آرزوی موفقیت نمود.
مهندس حسینی مدیر عامل گروه سیمان تهران نیز در سخنانی به بیان موفقیت ها و برنامه های آتی این شرکت پرداخت.
وی ضمن اشاره به رشد قابل توجه در تولید سیمان این مجموعه ، این امر را نتیجه همدلی وهمراهی کلیه کارکنان گروه سیمان تهران دانست.
مدیرعامل گروه سیمان تهران با بیان کسب عنوان برگزیده صنعت استان تهران ، خروج از لیست شرکت های آلاینده سازمان محیط زیست ، دستیابی به رکورد تولید و تحویل سیمان در مقایسه با چند سال گذشته ، برنامه این مجموعه در سال جاری را دستیابی به جهش تولید دانست و عملکرد گروه سیمان در ۵ ماهه اول سال جاری را تاییدی بر این مدعا عنوان نمود.
در ادامه مهندس فتاح ضمن تسلیت ایام عزاداری سید الشهداء ، عزاداری امسال عزاداران حسینی همراه با رعایت کامل دستورالعملهای بهداشتی را نشانه درایت و عقلانیت ملت مسلمان ایران دانست.
رئیس بنیاد مستضعفان دستیابی به خودکفایی در صنعت سیمان و رسیدن به صادرات آن را از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و در ادامه با اشاره به تاریخچه سیمان تهران ، این شرکت را مجموعه کاملی از دانش و تجربه صنعت سیمان کشور دانسته و بر مکتوب نمودن این تاریخچه تاکید کرد.
مهندس فتاح با اشاره به موفقیتهای سیمان تهران و ابراز رضایت از روند فعالیت های آن ، شرکت های با سابقه را نیازمند تاکید بیشتر بر تحقیق و توسعه و نوسازی خطوط تولید خود دانست و افزود:تولید هیچگاه نباید به قیمت از بین بردن و یا صدمه زدن به محیط زیست انجام شود.شرکت سیمان تهران خوشبختانه در این مسیر اقدامات ارزشمندی انجام داده  و امیدواریم با همراهی مدیران و کارکنان با همتش به استانداردهایی بالاتر از استانداردهای مصوب سازمان محیط زیست دست یابد .
مهندس فتاح با اشاره به پرداخت کامل حقوق کلیه کارکنان تمامی شرکت های زیر مجموعه بنیاد مستضعفان علیرغم تعطیلی بخشی از آنها مانند مجموعه هتل و مراکز تفریحی به دلیل شیوع بیماری کرونا افزود:تقویت نگاه دینی و اسلامی کارکنان و توجه به شرایط زندگی کارکنان باید اولویت اول مدیران باشد.
رئیس بنیاد مستضعفان با تاکید بر توسعه پایدار، عامه مردم را مستحق بهره مندی از مزایای توسعه و پیشرفت دانست و این مساله را سرلوحه تمامی طرح های بنیاد مستضعفان عنوان کرد.

لباسکار صنعتی کسا