۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | 19:33
کد خبر : 21239

رونمایی از طرح سفیران سلامت بانک تجارت

با گسترش ویروس کرونا ؛ ضرورت همکاری بخش های مختلف اقتصادی کشور برای برون رفت از مشکلات موجود افزایش یافته است . بنابراین نهادهای مختلف اقتصادی سعی دارند از طرق مختلف شرایط را برای عبور از بحران کرونا تسهیل کنند بعنوان مثال بانک ها به روش های مختلف از جمله اعطای تسهیلات مدافعان سلامت را یاری می کنند...

به گزارش برداشت روز، با گسترش ویروس کرونا ؛ ضرورت همکاری بخش های مختلف اقتصادی کشور برای برون رفت از مشکلات موجود افزایش یافته است . بنابراین نهادهای مختلف اقتصادی سعی دارند از طرق مختلف شرایط را برای عبور از بحران کرونا تسهیل کنند بعنوان مثال بانک ها به روش های مختلف از جمله اعطای تسهیلات مدافعان سلامت را یاری می کنند. که این اقدامات با آغاز هفته دولت و نیز روز پزشک رنگ و بوی دیگری به خود گرفته و بانک ها از جمله بانک تجارت طرح های جذابی مانند طرح تسهیلاتی سفیران سلامت ( ویژه پزشکان و کادر درمانی کشور) را در دستور کار قرارداده اند.

براساس این گزارش، بانک تجارت به منظور حمایت ازجامعه شریف پزشکی و درمانی کشور و تکمیل سبد خدمات خود و همچنین در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی بسته اعتباری بخش بهداشت و درمان را تحت عنوان سفیران سلامت ارائه کرده که کادر درمانی اعم از مراکز درمانی، پزشکان متخصص و بالاتر، پزشکان عمومی، کادر درمان و کارکنان مراکز درمانی در سراسر کشور می‌توانند با ارائه مدارک از این تسهیلات بهره مند شوند.

در این طرح ، برای تمامی پرسنل کادر درمانی کشور از پزشکان تا کارکنان بیمارستان‌ها بسته سپرده تسهیلاتی ویژه و مناسب شغل مربوطه طراحی شده که این تسهیلات می‌تواند در رفع بخشی از نیازهای مالی آنان موثر باشد.

براین اساس، مراکز درمانی می توانند تا سقف ۱۰۰ میلیارد ریال، گروه پزشکان و متخصصان ۱۰ میلیارد ریال ، گروه پزشکان عمومی ۵ میلیارد ریال، کادر درمانی و کارکنان مراکز درمانی( شامل پرستاران و بهیاران و…) یک میلیارد ریال از تسهیلات بانک تجارت بهره مند شوند.

لازم به ذکر است، جامعه پزشکی و کادر درمانی سراسر کشور به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره طرح «سفیران سلامت»، می‌توانند به سایت بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir مراجعه و یا مرکز ارتباط مشتریان به شماره ۱۵۵۴ تماس بگیرند.

لباسکار صنعتی کسا