۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | 20:15
کد خبر : 21101

ضرورت پشتیبانی و همگامی بین بخشی برای اجرای طرح های نوآورانه صنعت

معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایدرو در دیدار عضو هیئت رئیسه فراکسیون اقتصاد دانش بنیان مجلس شورای اسلامی و عضو هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری بر هماهنگی دستگاه های فعال برای عملیاتی شدن تولید و استفاده از موتور سیکلت های برقی تاکید کرد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از ایدرونیوز، امیر بیات  فعالیت و پویایی فراکسیون  اقتصاد دانش بنیان  در مجلس یازدهم را نقطه امید بخش فعالان حوزه اجرا دانست و آمادگی ایدرو برای بهم رسانی و هم افزایی بین ذینفعان این عرصه با توجه به اهمیت حفظ محیط زیست و ترویج فناوری نو در عرصه های حمل و نقل  را جدی برشمرد.
وی  ابراز امیدواری کرد در نتیجه این هماهنگی ها طرح تولید موتور سیکلت برقی با شتاب مناسب عملیاتی و اجرایی شود.
رئیس هیات عامل ایدرو تصریح کرد: پشتیبانی مجلس و بخش های سیاست گذار ، تعامل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در اتصال پتانسیل شرکت های دانش بنیان کشور و صندوق نوآوری و شکوفایی در تامین منابع مالی ، وزارت کشور و شهرداری های و پلیس راهور و سایر بخش ها  ، نقش حیاتی در شتاب بخشی به طرح توسعه ، تولید و استفاده از موتور سیکلت های برقی دارد.
بیات افزود : ایدرو  نیز در راستای کارکرد توسعه ای خود از جمله طرح رسوخ فناوری در صنعت نشست های یکپارچه سازی ابعاد مختلف این طرح را با مشارکت همه ذینفعان با جدیت دنبال می کند.
در این نشست اقبال شاکری عضو هیئت رئیسه فراکسیون اقتصاد دانش بنیان مجلس با اشاره به اهمیت  تجربه  و پیشگامی ایدرو در کاربردی کردن نوآوری های بخش صنعت گفت : انتظار می رود از تجربه و پیشگامی ایدرو  برای سامان بخشی تولید وتوسعه حمل و نقل در این عرصه نیز استفاده شود .
معاون توسعه  صنایع حمل ونقل  و معاون صنایع پیشرفته ایدرو هم در این جلسه گزارش هایی از مطالعات و اقدامات صورت گرفته برای تولید موتور سیکلت های برقی در را کشور ارائه کردند.

لباسکار صنعتی کسا