۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | 13:09
کد خبر : 20817

مدیر عامل بیمه ایران: پیوند و همکاری جامعه پزشکی و بیمه، ضامن رفاه و سلامتی آحاد مردم است

مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران در پیام تبریکی به مناسبت یکم شهریور، زادروز حکیم بوعلی سینا، دانشمند بزرگ و طبیب برجسته نامدار ایرانی جهان ‏اسلام و «روز پزشک»، با پاسداشت ‏زحمات و تلاش های خستگی ناپذیر پزشکان تاکید کرد: پیوند و همکاری جامعه پزشکی و بیمه، ضامن رفاه و سلامتی آحاد مردم است.

به گزارش برداشت روز به نقل از روابط عمومی بیمه ایران،‏ متن پیام دکتر محمد رضایی به این شرح است:‏

بسم الله الرحمن الرحیم

پزشکان عزیز و گرانقدر ایرانی، پیشگامان خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا هستند که این روزها با فداکاری و جانفشانی مثال‌زدنی خود بیش از همیشه تاریخ به یاری هموطنان آسیب دیده و بیمار خود شتافته‌اند و تحت اراده باری‌تعالی، درد و رنج را از جسم و روان دردمندان زدوده و شوق امید و زندگی به آنان دمیده اند.

علم و دانش پزشکان هنگامی‌که با خدمات صنعت بیمه آمیخته می‌شود، نفوذ و پوشش همگانی و سراسری در کشور می‌یابد و ضامن رفاه و سلامتی آحاد جامعه است.

زادروز حکیم ابوعلی سینا و «روز پزشک» را فرصت مغتنمی می‌دانم که به نمایندگی از خانواده بزرگ شرکت سهامی بیمه ایران، ضمن تشکر و قدردانی از تمامی پزشکان فرزانه و جامعه پزشکی تلاشگر کشور و بویژه همکاران معزز پزشک خود در بیمه ایران، تبریکی به پزشکان ارجمند عرض کنم که در کسوت پر ‏افتخار پزشکی به خدمت مشغولند و برای این عزیزان از خداوند منان آرزوی سلامتی، شادکامی و موفقیت روزافزون دارم.

محمد رضائی
مدیرعامل بیمه ایران

لباسکار صنعتی کسا