۰۵ شهریور ۱۳۹۹ | 22:20
کد خبر : 20586

حرکت در مسیر تحولات، رمز موفقیت سازمانهاست

معاون شعب بانک ملی ایران گفت: باور عمیق به ارزش ها و توانمندی های داخلی با تکیه بر اعتقادات انقلابی، رمز موفقیت سازمانهاست.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، حسن مونسان در همایش بررسی عملکرد اداره امور شعب جنوب تهران که با حضور اصلان کریمی مدیر امور شعب تهران، روسای حوزه ها، شعب ممتاز، مستقل و تعدادی از کارشناسان برگزار شد، با اشاره به توانمندی های داخلی و دانش کارکنان بیان کرد: ابزار و تجهیزات به تنهایی عامل موفقیت نیستند بلکه آن چیزی که موفقیت را تضمین می کند، اعتقاد و باور نیروی انسانی است که باید در بدنه بانک تقویت شود.

وی با اشاره به تحریم های ناجوانمردانه و جنگ اقتصادی کشور افزود: امروز تکالیف سازمانی با تکالیف ملی گره خورده و نقش نظامی بانکی به ویژه بانک ملی ایران در کمک به اقتصاد کشور و معیشت مردم بسیار پر رنگ و اساسی است. از این رو برنامه های اقتصادی کشور و بانک ملی ایران در راستای این موضوع و حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان است.
مونسان تفکر و عملکرد جهادی را امری اجتناب ناپذیر دانست و بیان کرد: امروز صیانت از اقتصاد و ایجاد امنیت در مرزهای اقتصادی وظیفه ای است که بر عهده بانکها قرار داده شده است.
معاون شعب بانک با اشاره به تاکید مدیران ارشد بانک بر امر سودآوری و جذب منابع ارزان قیمت واحدها گفت: لازمه اینکه بانکی بتواند از تولید کنندگان و کار آفرینان حمایت کند این است که در ابتدا خود یک موسسه سودآور و با بنیه قوی مالی باشد.
همچنین اصلان کریمی مدیر امور شعب تهران نیز با اشاره به تحولات شکل گرفته در عرصه جهانی اظهار کرد: امروز باید نگرش خود را به کسب و کارها و محیط اجتماعی و اقتصادی تغییر دهیم و محصولاتی متناسب با نیازهای مشتریان طراحی و اجرا کنیم.
وی ضمن برشمردن ویژگی های روسای شعب موفق افزود: از عوامل مهم موفقیت تصمیم گیری شجاعانه به موقع و با دانش کارکنان در رده های مختلف شغلی است. از طرفی نوع ارتباط مدیران با کارکنان باید متناسب با تغییرات روز مدیریتی و اجتماعی باشد به گونه‌ای که امکان بهره مندی از ظرفیت و دانش کارکنان بطور کامل فراهم شود.
محمد جواد داوری رئیس اداره امور شعب جنوب تهران هم ضمن ارائه گزارشی از وضعیت این اداره امور گفت: اقدامات مهمی در راستای حمایت از تولید انجام و تسهیلات خوبی به کارخانه ها، کارگاه ها و کسب و کارهای مختلف پرداخت شده و این روند با جدیت بیشتری ادامه دارد.
معاون شعب بانک بعد از جلسه با کارکنان، با تعدادی از تولیدکنندگان، کارآفرینان و مشتریان اداره امور شعب دیدار و در خصوص تعاملات فی مابین گفت و گو کرد.
در پایان نیز از کارخانه دومینو که از مشتریان شعبه فدک این اداره امور بازدید و بر گسترش همکاری های مالی و بانکی تاکید شد.

لباسکار صنعتی کسا