۰۵ شهریور ۱۳۹۹ | 18:22
کد خبر : 20499

تلاش در حمایت از بخش کشاورزی تا رسیدن به خودکفایی ادامه دارد

مدیر عامل بانک کشاورزی در حاشیه آیین افتتاح زنجیره مرغ شرکت کاسپین چیکا گنبدکاووس گفت: حمایت های بانک کشاورزی از بخش کشاورزی تا رسیدن به خودکفایی ادامه دارد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی  بانک کشاورزی استان گلستان، خدارحمی روح اله خدارحمی که در معیت وزیر جهاد کشاورزی به استان گلستان سفر کرده است،در مراسم افتتاح طرح بزرگ زنجیره تولید تخم مرغ کاسپین طلایی چیکا در گفت و گو با خبرگزاری صدا و سیمای مرکز این استان گفت:بانک کشاورزی سعی می کند از کشاورزان و تلاش آنان برای خود کفایی کشور حمایت کند و همسو با همین حمایت ها امروز شاهد افتتاح فاز سوم بزرگ ترین طرح مرغ تخم گذار کشور و  خاور میانه در گنبد کاووس هستیم.

وی افزود: بانک کشاورزی با پرداخت تسهیلات برای مکانیزاسیون کشاورزی،ایجاد واحد ها و گلخانه های بزرگ در کلیه استان ها از جمله گلستان،قدم های موثری برداشته است که امسال نیز با حمایت منابع صندوق توسعه ملی اعتبارات خوبی برای گلخانه ها در نظر خواهیم گرفت.

مدیرعامل بانک کشاورزی با بیان اینکه سال گذشته ۵۳۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کردیم افزود: خوشبختانه امسال این مبلغ در مرز ۶۰۰ هزار میلیارد ریال قرار دارد.

لباسکار صنعتی کسا