۰۱ شهریور ۱۳۹۹ | 20:02
کد خبر : 19820

اعتباری که میدکو به چهارمین جشنواره فیلم کوتاه پاسارگاد می بخشد/ حمایت از تولید و رشد اقتصاد ملی با همراهی شرکت میدکو

چهارمین جشنواره فیلم کوتاه پاسارگاد با محور«حمایت از تولید و رشد اقتصاد ملی» با تاکید بر نامگذاری سالجاری توسط مقام معظم رهبری مبنی بر سال جهش تولید با حضور شرکت میدکو رنگ و بوی تازه ای می یابد.

به گزارش برداشت روز، شرکت میدکو به عنوان یکی از شرکت های فعال در حوزه معدن و صنایع معدنی با تکیه بر دانش و تخصص و نیز پشتوانه بانکی درمسیر دستیابی به چشم اندازهایی که تعریف کرده طرح ها و برنامه های مختلفی را پیش بینی کرده است که از زمان تاسیس(۱۳۸۶) تاکنون موفقیت های بیشماری را با تاکید بر شعار «توسعه ما از معدن آغاز می شود» کسب کرده است.

 

یکی از مشکلات عمده‌ای که اقتصاد ایران با آن مواجه است وابستگی شدید نرخ رشد اقتصاد به نفت و مشتقات نفتی است. توسعه معادن و فلزات یکی از مسیرهای مناسب برای کاهش وابستگی به نفت و افزایش تنوع در سبد تولید ناخالص داخلی بوده که طی سال‌های اخیر بر شتاب رشد آن نیز افزوده شده است. در این میان «میدکو» به‌عنوان بخش‌خصوصی در جهت افزایش سهم بخش معدن در تولید ناخالص داخلی کشور نقش مهمی را ایفا کرده‌اند.

 

امروز نیز شرکت مادر تخصصی (هلدینگ) توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (سهامی عام) میدکو پا را از حوزه تخصصی خود فراتر گذاشته به طوری که با مشارکت پر رنگ در چهارمین جشنواره فیلم کوتاه پاسارگاد ضمن اعتبار بخشی به این دوره از جشنواره حضوری فعال در عرصه مسئولیت های اجتماعی یافت.

 

بر اساس این گزارش، چهارمین جشنواره فیلم کوتاه پاسارگاد با محور«حمایت از تولید و رشد اقتصاد ملی» با تاکید بر نامگذاری سالجاری توسط مقام معظم رهبری مبنی بر سال جهش تولید با حضور شرکت میدکو رنگ و بوی تازه ای می یابد.

 

یکی از نکات تمایز این جشنواره نسبت به دوره‌های پیشین حضور و مشارکت شرکت میدکو و نیز دعوت از فیلمسازان حرفه‌ای و باتجربه در کنار جوانان و فیلمسازانی است که در آغاز کار هستند.

 

گفتنی است ، چهارمین جشنواره فیلم کوتاه پاسارگاد با هدف حمایت از تولید و رشد اقتصادی ملی، انعکاس تلاش‌های جهادگرانه عرصه تولید صنعت از طریق ابزارهای هنری، ایجاد بستری برای شناسایی و بروز استعداد و قابلیت‌های هنری، پشتیبانی و حمایت از تولید با محتوای جذاب و فاخر در زمینه تولید ملی و جلب توجه آحاد مردم به نقش ارزنده حمایت از تولید ملی در جهش تولید اقتصادی برگزار می شود.

 

لباسکار صنعتی کسا