۰۱ شهریور ۱۳۹۹ | 19:59
کد خبر : 19815

حسینی در گفتگو با شمانیوز مطرح کرد؛ گسترش خدمات الکترونیکی مؤسسه اعتباری ملل در راستای قطع زنجیره کرونا

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: : مؤسسه اعتباری ملل در راستای قطع زنجیره ویروس کرونا، خدمات الکترونیکی خود را افزایش داده است تا مردم برای دریافت خدمات بانکی نیازی به حضور در شعب این مؤسسه اعتباری نداشته باشند.

به گزارش برداشت روز، سیدالبرز حسینی، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری و تحلیلی شمانیوز، با بیان اینکه مؤسسه اعتباری ملل در حوزه مقابله با شیوع ویروس کرونا خدمات خوب و قابل تحسینی را ارائه داده است، اظهار داشت: متأسفانه برخی از بانک‌ها به جای اینکه در شرایط همه‌گیری ویروس کرونا، سقف کارت به کارت یا برداشت وجه را افزایش دهند، آن را محدود می‌کنند، اما مؤسسه اعتباری ملل سقف کارت به کارت را به ۱۰ میلیون تومان و برداشت وجه را به ۵۰۰ هزار تومان افزایش داده است.

وی افزود: مؤسسه اعتباری ملل در راستای قطع زنجیره ویروس کرونا، خدمات الکترونیکی خود را افزایش داده است تا مردم برای دریافت خدمات بانکی نیازی به حضور در شعب این مؤسسه اعتباری نداشته باشند.

 

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سایر بانک‌ها و مؤسسات اعتباری باید مانند مؤسسه اعتباری ملل تلاش کنند که خدمات بانکی خود را در شرایط فعلی بر بستر الکترونیک ارائه دهند تا از حضور افراد ناقل ویروس کرونا در بانک‌ها و سطح شهر جلوگیری شود تا مبادا افراد سالم به این ویروس مبتلا شوند.

 

حسینی با بیان این مطلب که در عصر حاضر بانکی موفق است که در حوزه خدمات الکترونیک دست برتر را داشته باشد، یادآور شد: مؤسسه  اعتباری ملل در این حوزه یکی از مؤسسات اعتباری پیشرو است و این موضوع بر جذابیت‌هایش افزوده است.

 

وی بیان کرد: مؤسسه اعتباری ملل درصدد است تا در وضعیت کنونی با کمترین مخاطره، بیشترین بازدهی را داشته باشد؛ لذا ادارات دولتی و غیردولتی هم می‌توانند نحوه ارائه خدمات مؤسسه اعتباری ملل را الگو قرار دهند.

 

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: قطعاً اعضای کمیسیون اقتصادی و کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یازدهم تلاش خواهند کرد تا سایر مؤسسات اعتباری و نیز سایر بانک‌ها همانند مؤسسه اعتباری ملل خدمات بانکی خود را به صورت الکترونیکی ارائه دهند.

لباسکار صنعتی کسا