۳۱ مرداد ۱۳۹۹ | 19:18
کد خبر : 19753

تدابیر مدیرعامل شستا موجب هم‌افزایی هلدینگ‌ها شده است/فیرمکو دیگر تک حوزه‌ای نیست

مدیرعامل شرکت مهندسی و نصب فیرمکو (از شرکت‌های تابعه شستا) گفت: مهم‌ترین اقدام فیرمکو در سال ۹۸ این بود که توانستیم حوزه فعالیت‌مان را گسترده‌تر کنیم و دامنه کارمان را متنوع‌تر کنیم. دیگر تک حوزه‌ای نیستیم و سبد خدمات ما صرفا پتروشیمی نیست.

به گزارش برداشت روز، به نقل از شستا رسانه، مهدی رضایی، مدیرعامل شرکت مهندسی و نصب فیرمکو (از شرکت‌های تابعه شستا)، با اشاره به برگزاری مجمع عمومی شرکت گفت:

مجمع عمومی مربوط به سال مالی ۱۳۹۸ شرکت در موعد مقرر با حضور سهامداران شرکت برگزار شد. در سال ۹۸ هم شرکت علی رغم فراز و نشیب‌های اقتصادی کشور، توانست سود معقولی نصیب سهامداران کند.

رضایی افزود: مهم‌ترین اقدام فیرمکو در سال ۹۸ این بود که توانستیم حوزه فعالیت‌مان را گسترده‌تر کنیم و دامنه کارمان را متنوع‌تر کنیم. دیگر تک حوزه‌ای نیستیم و سبد خدمات ما صرفا پتروشیمی نیست. توانستیم وارد عرصه کاغذسازی بشویم.

اکنون یک پروژه در کرمانشاه برای نصب و راه‌اندازی ماشین آلات و تجیزات کاغذسازی بیستون را داریم که انشالله امسال، نصب صورت می‌گیرد و تمام می‌شود و فیرمکو در مرحله راه‌اندازی و بهره‌برداری هم حضور خواهد داشت.

مدیرعامل فیرمکو ادامه داد: یکی از صنایع بزرگ کاغذسازی، شرکت چوکا واقع در طالش گیلان است که در آنجا هم شرکت ما توانسته بحث عارضه‌یابی دستگاه‌های کارخانه چوکا را انجام دهد و موانع کیفیت مربوط به کیفیت کاغذ چوکا را شناسایی کند و طی طرحی به کارفرما ارائه دادیم. به زودی در موضوع طرح‌های تعمیرات آن هم شرکت فیرمکو وارد می‌شود.

رضایی به اشاره به ورود فیرمکو در حوزه دام‌پروری، گفت: تدابیر مدیرعامل محترم شستا، جناب آقای رضوانی‌فر موجب هم‌افزایی در هلدینگ‌ها شده است و باعث شده شرکت‌ها بتوانند از ظرفیت‌های یکدیگر، نهایت بهره را ببرند. همچنین فیرمکو در طرح توسعه لاستیک سهند عنوان EPC انتخاب شده است.

وی اظهار داشت: تمام این موارد جزو افتخارات فیرمکو است. شرکت فیرمکو به پشتوانه نیروهای خوب خود و امکانات کارگاهی‌اش، ظرفیت بسیار مناسبی برای انجام پروژ‌های گوناگون در سریع‌ترین زمان ممکن را دارا است.

لباسکار صنعتی کسا