۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | 20:01
کد خبر : 19658

جهت تامین اعتبار جاری شرکت‌های تولیدی؛ صادرات محصولات آناتا به ۵۳ کشور با کمک بانک تجارت

هم اکنون شرکت آناتا توانسته است با اقدامات مثبت انجام شده به 53 شرکت صادرات داشته باشد.

به گزارش برداشت روز، تامین اعتبار جاری شرکت‌های تولیدی یکی از اصلی‌ترین مسائلی است که این شرکت‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

بانک‌ها که به عنوان اصلی ترین تامین کنندگان منابع مالی تولید در کشور شناخته می‌شوند. یکی از اصلی‌ترین وظایف بانک‌ها در چنین نظام تامین مالی فراهم کردن شرایطی است که مشتریان آنها از بابت تامین اعتبار جاری و گسترش تولید و اجرای اهداف صادراتی مشکلی نداشته باشند.

گروه صنعتی نجاتی (آناتا) سال ۱۳۱۸ کار خود را آغاز کرده و حدود ۸۱ سال قدمت دارد. شرکت آناتا ۱۰ سال صادرکننده نمونه کشوری بوده و بیش از ۳۰۰۰ کارگر و کارمند در این کارخانه و گروه صنعتی در حال حاضر مشغول به فعالیت هستند.

این مجموعه از اولین سال‌های تاسیس بانک تجارت، مشتری این بانک بوده و شرکت آناتا با بانک تجارت جهت تامین اعتبار جاری همکاری می‌کند.

اعتبار جاری که یکی از خدمات بانک تجارت به شرکت آناتاست و تامین این منابه مالی برای شرکت اناتا بسیار مقرون به صرفه تمام می شود. شرکت آناتا چک های خود را در این بانک می خواباند و مبلغ مورد نیاز را برداشت کرده و برای مابقی این پول نیز سود دریافت می‌کند.

بانک تجارت نیز کمک های فراوانی جهت صادرات و افزایش تولید این شرکت، انجام داده است. بانک تجارت در راستای اهداف خود برای کمک به تولید با تولیدکنندگان همکاری کرده است.

اقدامات مثبت بانک تجارت و همکاری شرکت اناتا با این بانک سبب شده، هم اکنون شرکت آناتا به ۵۳ کشور صادرات داشته باشد.

شیرینی و شکلات‌های متنوع آناتا، محصول گروه تولیدی نجاتی از محصولات نوستالژیک ایرانی‌ها است که نه تنها در کل کشور بلکه در بسیاری از کشورهای خارجی نیز شناخته‌ شده‌اند.

لباسکار صنعتی کسا