۱۸ بهمن ۱۳۹۸ | 20:26
کد خبر : 1949

اجباری شدن استفاده از رمزپویا برای دارندگان کارت‌های پست‌بانک‌ایران از ۱۶ بهمن

براساس اعلام بانک مرکزی و در ادامه برنامه پیاده‌سازی رمزپویا، استفاده از رمز یکبار مصرف پویا برای دارندگان کارت‌های بانکی پست‌بانک‌ایران جهت انجام تمامی عملیات بانکی بدون حضور فیزیکی کارت بیشتر از یک میلیون ریال از ۱۶بهمن‌ماه اجباری شد.
به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی؛ پیرو اقدامات انجام‌شده و زمان‌بندی روند قطع رمز دوم ایستا در بانک‌ها و مؤسسات اعتباری (رمز دوم فعلی کارت بانکی)؛ این امر در این بانک‌ از ۱۶بهمن ماه سال‌جاری عملیاتی شد و تمامی تراکنش‌های بدون حضور کارت نظیر؛ خرید اینترنتی، کارت به کارت، خرید شارژ و پرداخت قبوض صرفا از طریق دریافت رمز پویا امکان پذیر می باشد.
همچنین دارندگان کارت های این بانک می توانند در مجموع تا سقف یک میلیون ریال در روز همانند گذشته با استفاده از رمز دوم ایستا (رمز ثابت) نسبت به انجام تراکنش های بدون حضور کارت اقدام کنند مشروط به اینکه به شعبه مراجعه و رمز دوم ایستا را فعال نمایند.
گفتنی است: آن دسته از مشتریان پست‌بانک‌ایران که تاکنون موفق به فعال‌سازی «رمزدوم پویا» نشده‌اند می‌توانند با مراجعه به شعب این بانک در سراسر کشور نسبت به فعال‌سازی آن اقدام نمایند.

لباسکار صنعتی کسا