۲۷ مرداد ۱۳۹۹ | 20:15
کد خبر : 19328

برنامه های بانک مسکن در سال جهش تولید

مدیر عامل بانک مسکن روز گذشته در جریان بازدید از دنیای اقتصاد و دیدار با مدیرمسول روزنامه، برنامه های ویژه این بانک برای جهش تولید در بخش مسکن را تشریح کرد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن -هیبنا، محمود شایان مدیر عامل بانک صبح دیروز به همراه نادر قاسمی عضو هیات مدیره، مسعود ایزدی مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت و همچنین مهدی احمدی رییس اداره کل روابط عمومی بانک از روزنامه دنیای اقتصاد بازدید کردند.
این بازدید به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار و نشست رسانه ای با علیرضا بختیاری مدیرمسول روزنامه دنیای اقتصاد انجام شد.
در این نشست محمود شایان با بیان اینکه بانک تخصصی مسکن چندین طرح و برنامه عملیاتی و اجرایی برای رونق مسکن، کمک به خانه دار شدن زوج های جوان، تامین اعتبار مورد نیاز انبوه سازان و همچنین تخصیص تسهیلات مورد نیاز طرح ملی تولید مسکن در دستور کار خود دارد، اعلام کرد: برای امسال اعتبار ویژه ای مختص تولید و عرضه مسکن تدارک دیده ایم که در قالب تسهیلات با سقف های مختلف به انبوه سازان مسکن و ساختمان پرداخت می شود.
مدیر عامل بانک مسکن در نشست با مدیر مسول دنیای اقتصاد که در دفتر این روزنامه برگزار شد،ابراز امیدواری کرد که بانک مسکن و دنیای اقتصاد به عنوان یک رسانه معتبر همکاری پیش از پیش داشته و بانک بتواند از طریق این رسانه، رسالت اطلاع رسانی خود را به مردم عزیز انجام دهد.

 

لباسکار صنعتی کسا