۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | 20:20
کد خبر : 19199

تجربه غنی بانک سپه و نیروی انسانی متعهد بانک های ادغامی بزرگترین سرمایه آینده بانک سپه است

مدیرعامل بانک سپه با بیان اینکه ادغام 5 بانک و موسسه اعتباری با بانک سپه تلفیق تجربه غنی بانک سپه و نیروی انسانی متعهد و با انگیزه بانک های ادغامی است که بزرگترین سرمایه آتی بانک سپه خواهد بود.

به گزارش برداشت روز، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه ، طی بازدید سرزده محمدکاظم چقازردی از شش شعبه سابق مهر اقتصاد اعم از مستقل توحیدی، شهید کشوری، چهارراه قنات، مرکزی زرتشت غربی، اندیشه و آرژانتین، مدیرعامل از کلیه پرسنل این شعب تقدیر کرد.

* بانک سپه برنامه ای برای تعدیل پرسنل بانکهای ادغامی ندارد

وی در این بازدید، با تأکید بر اینکه بانک سپه برنامه ای برای تعدیل نیروی انسانی ندارد گفت: سرمایه انسانی متعهد و با انگیزه بانکهای ادغامی بسیار مهم است و لازم است تا از همه ظرفیتها و توانایی ها و پتانسیلهای موجود در کلیه این بانکها استفاده شود.

چقازردی یادآور شد: همه کارکنان بانک سپه و بانک های ادغامی تابع ضوابط و مقررات یکسان خواهند بود و ملاک تلاش، کوشش، عملکرد و شایسته سالاری است.

وی تأکید کرد: جوان بودن شما نعمتی است که ان شاءالله با درخت کهن بانک سپه ثمره ای خوبی برای نظام اقتصادی کشور خواهد داشت.

* لزوم حفظ شأن و جایگاه کارکنان بانکهای ادغامی در به کار گیری آنها

چقازردی اظهارداشت: در به کارگیری کارکنان بانکهای ادغامی، شأن و جایگاه آنها حفظ و ملاک تلاش و کوشش و عملکرد خواهد بود.

مدیرعامل بانک سپه خواستار تلاش مضاعف و جمعی برای افزایش همدلی و همکاری بیش از پیش به ویژه در مسیر حفظ مشتریان و افزایش سپرده ها شد.

این بازدیدها با طرح نظرات و خواستهای پرسنل شعب مذکور و صدور دستور رسیدگی به کلیه آنها از سوی مدیرعامل بانک پایان یافت.

لباسکار صنعتی کسا