۲۲ مرداد ۱۳۹۹ | 18:45
کد خبر : 18803

« ایران معین » با مدیر عامل جدید در آزمون کیش سربلند بیرون آمد

بیمه ایران معین با استراتژی جدید مدیریتی خود و پرداخت خسارت به زیان دیدگان مجتمع تجاری پردیس کیش در کمتر از 48 ساعت ، ضمن ثبت رکوردی جدید در مناطق آزاد، از این آزمون سربلند بیرون آمد.

به گزارش برداشت روز، در همین راستا طی مراسمی که باحضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و مدیرعامل بیمه ایران معین برگزار شد، پس از ارزیابی خسارت های ناشی از آتش سوزی مجتمع تجاری پردیس کیش، پرداخت به بیمه گذاران آغاز شد.

داریوش محمدی در این مراسم ضمن تشکر از همکاران ذیربط در حوزه معاونت فنی شرکت و شعبه کیش که از ابتدای وقوع حریق در محل حادثه حضور یافته و به صورت شبانه روزی با رعایت ضوابط فنی ارزیابی خسارت وارد شده را سرعت بخشیدند افزود: مجموعه ارکان بیمه ایران معین تلاش می کنند که در شرایط اقتصادی متاثر از کرونا دغدغه بیمه گذاران شرکت در حوزه دریافت به موقع خدمات به حداقل برسد.
️دکترمحمدی اظهار داشت: ظرف کمتر از ۴۸ ساعت از وقوع حادثه، ارزیابی ها آغاز و در مرحله اول خسارت تعداد ۱۰ پرونده خسارت کلی بالغ بر ۲ میلیارد تومان به زیاندیدگان پرداخت شد.
مدیرعامل شرکت بیمه ایران معین با بیان توانمدی بالای این شرکت در عمل به تعهدات خود خاطرنشان کرد: پیش بینی کارشناسان فنی شرکت این است که مبلغ خسارت بازار پردیس از ۲۵٪ تعهدات شرکت تجاوز ننماید، مضاف بر اینکه بیمه ایران معین در خصوص این حادثه دارای پوشش اتکایی مناسبی می باشد.
محمدی در ادامه افزود: مجتمع پردیس یکی از مشتریان قدیمی بیمه ایران معین است و شرکت در راستای تکریم مشتریان خود در کمتر از ۴۸ ساعت پرداخت خسارات را آغاز کرده و این مهم با جدیت ظرف چند روز آینده ادامه خواهد داشت.
دکتر غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این مراسم ضمن تشکر از اقدامات به موقع شرکت بیمه ایران معین گفت: توقع و انتظار بیمه گذاران در حوادث و اتفاقات پیش بینی نشده بهره مندی از ارزیابی و پرداخت به موقع بیمه گران است که این موضوع در کوتاه ترین زمان ممکن توسط گروه کارشناسی شرکت بیمه ایران معین انجام یافته است.
لازم به ذکر است در پایان این مراسم ، چک های خسارت وارده به زیاندیدگان توسط مدیران عامل سازمان منطقه آزاد کیش و بیمه ایران معین اعطا شد.

لباسکار صنعتی کسا