۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | 21:09
کد خبر : 17470

تمدید گواهینامه سیستم مدیریت شکایت مشتری در بانک سامان

بانک سامان با اجرای سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان موفق به تمدید آخرین ویرایش استاندارد ایزو 10002 شد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از سامان رسانه، بانک سامان پس از اجرای موفق استانداردهای مربوط به برقراری ارتباط موثر و هدفمند با مشتریان و پیگیری دقیق شکایات آنها، برای ۵ سال متوالی موفق به تمدید گواهینامه بین المللی ایزو ۱۰۰۰۲ شد. در همین حال اخذ این گواهینامه، گام مهمی در مسیر حرکت مشتری محور بانک سامان است و این امکان را فراهم کرده تا رسیدگی به شکایات مشتریان در فرآیندی اثربخش و مطلوب صورت پذیرد.
گفتنی است، استاندارد بین المللی ایزو ۱۰۰۰۲، راهنمایی برای طراحی و پیاده سازی یک فرآیند ثمربخش و کارا جهت مدیریت و رسیدگی به شکایت‌ها برای انواع فعالیت‌های تجاری است.

لباسکار صنعتی کسا