۰۴ مرداد ۱۳۹۹ | 19:55
کد خبر : 16581

توسعه خدمات درمانی تامین اجتماعی در استان لرستان

مدیر درمان تامین اجتماعی استان لرستان گفت: توسعه خدمات درمانی تامین اجتماعی در این استان تداوم دارد.

به گزارش برداشت روز به نقل از  اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر امین بهاروند در دیدار با اعضای شورای اسلامی کار، کارخانه داروسازی اکسیر بروجرد ضمن ارائه گزارشی از وضعیت درمان تأمین اجتماعی شهرستان اظهار امیدواری کرد که درهفته تأمین اجتماعی سال آینده شاهد اتمام پروژه توسعه بیمارستان کوثر باشیم.

وی گفت: پس از افزایش بیمارستان ۳۲ تخته کوثر بروجرد به ۱۰۰ تختخوابی مشکل فضای فیزیکی این مرکز درمانی مرتفع خواهد شد.
وی همچنین افزود: تامین اجتماعی در راستای رعایت حقوق بیمه شدگان و مراکز طرف قرارداد و همچنین لحاظ نمودن منابع و مصارف سازمان سعی کرده است با راه اندازی سیستم های الکترنیکی مراجعه حضوری را به حداقل ممکن برساند و با این روند انتظار می رود تا پایان سال دفترچه های کاغذی حذف شوند و بیمه شدگان بتوانند با ارائه کد ملی خدمات مورد نیاز درمانی خود را بگیرند.
دکتر بهاروند در خصوص مشکل دندانپزشکی در شهرستان بروجرد قول داد که به زودی ۲ نفر دندانپزشک به بیمارستان کوثر و پلی کلینیک آیت الله بروجردی اضافه شود که این امر تا حدی مشکلات بیمه شدگان تأمین اجتماعی بروجرد را رفع خواهد نمود.
دراین دیدار که محمد حسن موسیوند دبیر اجرایی خانه کارگر استان نیز حضور داشت حاضرین در جلسه به طرح  مشکلات و دیدگاه های خود پرداختند.

لباسکار صنعتی کسا