۳۱ تیر ۱۳۹۹ | 20:51
کد خبر : 16177

با حضور مشاور وزیر و مدیرکل حراست وزارت اقتصاد مدیر بازرسی بیمه البرز معارفه شد

با حضور سیدمهدی فاطمی، مشاور وزیر و مدیرکل حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی، معاون مدیرکل حراست این وزارتخانه، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت بیمه البرز، مهدی شریعتی دهاقاتی، مدیر جدید بازرسی این شرکت معارفه شد.

به گزارش برداشت روز به نقل از روابط عمومی بیمه البرز، مشاور وزیر و مدیرکل حراست وزارت اقتصاد در آیین معارفه مدیر بازرسی بیمه البرز با اشاره به این‌که شرایط کنونی اقتصاد کشور شرایط خاص جنگ اقتصادی است، تاکید کرد: تنها راه برون رفت از این شرایط، اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است و لازم است نه تنها مسوولان بلکه کل آحاد جامعه در اجرای کامل آن تلاش کنند تا به زودی از این وضعیت نه چندان خوب اقتصادی خارج شویم.

سید مهدی فاطمی افزود: در همین راستا باید اصول صیانت از خود، استفاده از نیروهای باانگیزه و متخصص، برنامه‌ریزی و نظارت، و حذف مقررات زائد و غیرمربوط سرلوحه فعالیت تمام سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی قرار گیرد.
وی ادامه داد: مقابله جدی با فساد درون‌سازمانی و کمک به سرمایه‌گذاری از دیگر فاکتورهایی است که برای برون رفت از بحران اقتصادی و رشد اقتصاد کشور باید به آنها توجه ویژه داشت.
مدیرکل حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر این که بیشترین انرژی و توان مجموعه‌های حراست و بازرسی باید صرف پیشگیری از تخلف و فساد شود،‌گفت: نقش اصلی و محوری واحدهای حراست باید مبتنی بر پیشگیری باشد و با نظارت صحیح و دقیق بر عملکرد بدنه سازمان نباید بگذاریم تخلفی واقع شود چون سبب هدر رفت سرمایه سازمان‌ها می‌شود.
وی در عین حال تاکید کرد: این امر محقق نخواهد شد مگر با تعامل دوسویه مجموعه امنیتی و نظارتی با بدنه شرکت که امیدوارم این امر در بیمه البرز تقویت شود.
مشاور وزیر اقتصاد درباره مدیر جدید بازرسی شرکت بیمه البرز،‌گفت: آقای شریعتی از افراد متخصص و مجرب صنعت بیمه کشور است و توفیقات زیادی در این صنعت و هم در زمینه حراست داشته است و امیدوارم با همکاری تمام کارکنان بیمه البرز، فعالیت نظارتی بیمه البرز با در نظر گرفتن اصول شرعی و اخلاقی و قانونی به خوبی انجام شود.
محسن پورکیانی، مدیرعامل بیمه البرز نیز در آیین معارفه مدیر بازرسی این شرکت،‌گفت:‌ هم اکنون کشور عزیزمان تحت تاثیر تحریم‌های ناجوانمردانه و شیوع بیماری کرونا در شرایط سختی قرار دارد و باید تمام سازمان ها و بنگاه‌های تجاری بهتر از گذشته فعالیت کنند تا مردم عزیز کشورمان با کم‌ترین آسیب،‌ این شرایط را سپری کنند.
وی افزود: سال‌های طولانی و در قرون گذشته،‌ مردم خودشان را فدای وطن کرده‌اند و هم اکنون مسوولان و بنگاه‌ها و نهادها باید خود را فدای مردم کنند و درصدد حل مشکل مردم در کوتاه‌ترین زمان ممکن باشند.
وی با گرامیداشت ۲۸ تیرماه،‌ شصت و یکمین سالگرد تاسیس بیمه البرز، گفت: بیمه البرز از شرکت‌های بیمه خوشنام و جزو چهار شرکت بزرگ بیمه‌‌ای کشور است و طی شصت و یک سال فعالیت حرفه‌ای،‌ همیشه بهترین خدمات را به اقشار مختلف جامعه ارایه داده است.
نایب رییس هیات مدیره بیمه البرز، تاکید کرد: شفافیت در عملکرد و مشتری‌مداری از اصول اصلی و بنیادین بیمه البرز است که امیدواریم با تلاش و همکاری تمام کارکنان بیش از پیش محقق شود.
مدیرعامل بیمه البرز با قدردانی از محمدمهدی محمودی، مدیر قبلی بازرسی این شرکت و با اشاره به‌این ‌که مهدی شریعتی، مدیر جدید بازرسی از تعهد، ‌تخصص، تجربه و شایستگی لازم برای احراز این مسوولیت برخوردار است، گفت: انتظار می‌رود آقای شریعتی با حسن تدبیر و ضمن رعایت ضوابط و مقررات، در راستای منافع و مصلحت شرکت با تکیه بر اصول راهبردی، ‌سیاست‌ها و استراتژی‌های ابلاغ‌شده،‌اقدامات لازم برای حراست و اعتلای شرکت، فراهم کردن زمینه بروز خلاقیت،‌ ایجاد نشاط و همدلی و نیل به اهداف سازمانی را به عمل آورد.

لباسکار صنعتی کسا