۳۰ تیر ۱۳۹۹ | 20:50
کد خبر : 16047

پیام مدیر عامل بیمه آسیا به مناسبت شصت و یکمین سالگرد تاسیس بیمه آسیا

بیمه آسیا، گنجینه ارزشمند صنعت بیمه و بزرگ ترین شرکت بیمه خصوصی کشوربا حاکمیت علمی و فنی در سایه عنایات و الطاف الهی در آستانه ورود به هفتمین دهه سال فعالیت خود، به یکی از ارکان صنعت بیمه کشور بدل شده است.

با شایستگی و دور اندیشی ۶۱ سال تجربه اندوخته ایم
به خود می بالیم که بیمه آسیا در بیش از شش دهه فعالیت در حوزه اقتصادی کشور، همواره مسیر بالندگی را در راستای اهداف و برنامه های مدون شرکت طی کرده و افتخارات ماندگاری را کسب نموده است. جلب اعتماد و اطمینان بیمه گذاران محترم و ارائه خدماتی متمایز به فعالان اقتصادی کشور در صیانت از سرمایه های ملی از جمله مهم ترین این دستاوردهاست.
در شصت و یکمین سال تاسیس، موفق شدیم با تکیه بر توان فنی و عزم راسخ خانواده بزرگ و شایسته بیمه آسیا و در سایه وفاداری و اعتماد بیمه گذاران و سهامداران، به موفقیت های چشم گیر و تحسین برانگیزی دست پیدا کنیم که از آن جمله است، حفظ سهم ۱۰/۲ درصدی در بازار رقابتی صنعت بیمه کشور، تولید بیش از ۶۰ هزار میلیارد ریال حق بیمه، پرداخت بیش از ۳۳ هزار میلیارد ریال خسارت به بیمه گذاران و زیان دیدگان در کمترین زمان، کسب تاییدیه سطح یک توانگری مالی با شاخص ۱۴۵ درصد از سوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، حضور موثر و تاثیر گذار در عرصه ایفای مسئولیت های اجتماعی و تدوین سیاست ها و اجرای تصمیمات به روز در بحران شیوع ویروس کرونا ویژه بیمه گذاران، شبکه فروش و کارکنان.
توفیقات بیمه آسیا در بدو ورود به هفتمین دهه حیات خود، ثمره تلاش مستمر و سخت کوشی تمامی کارکنان خدوم وشبکه فروش بی بدیل این شرکت خوشنام و محبوب صنعت بیمه کشور است که در کمال صداقت و خودباوری، برای تحقق اهداف شرکت از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.
به پاس این اعتماد، متعهدیم تمام تلاش خود را برای تحقق اهداف عالیه شرکت بیمه آسیا بکار گیریم و در طلیعه شصت و دومین سالگرد تاسیس این شرکت، میثاق می بندیم با پشتیبانی از طرح های جدید بیمه ای، تقویت شبکه فروش، شناسایی نیاز مشتریان، گسترش و ارتقای ارتباط با مشتری، توسعه و تقویت برند، ارتقای سطح توانگری و اصلاح ترکیب پرتفوی همچنان در صنعت بیمه پیشرو بمانیم و در مسیر پویایی و توسعه گام برداریم .
اینجانب ضمن تبریک این مناسبت فرخنده به اعضای هیات مدیره، معاونان مدیرعامل، مدیران، مشاوران،  کارکنان، نمایندگان حقیقی و حقوقی، کارگزاران و سهامداران، از خداوند سبحان سلامتی و سربلندی شما عزیزان و توفیق روزافزون بیمه آسیا را در پیمودن مسیر رشد و تعالی  آرزومندم.
مسعود بادین
نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل

لباسکار صنعتی کسا