۲۹ تیر ۱۳۹۹ | 21:10
کد خبر : 15879

صورت‌های مالی بیمه دانا تصویب شد

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سهامی بیمه دانا روز 29 تیرماه جاری با حضور بیش از 63 درصدی سهامداران حقیقی و حقوقی در سالن اجتماعات ساختمان سعدی این شرکت برگزار شد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، در این مجمع که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و بنا بر تاکید وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا با رعایت دستور‌العمل‌های بهداشتی، به صورت آنلاین برگزار شد، صورت‌های مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه سال۱۳۹۸ مورد بحث و بررسی قرار گرفت و پس از قرائت بندهای مختلف توسط حسابرس قانونی و توضیح لازم از سوی مدیران شرکت، با اکثریت آرا به تصویب اعضای مجمع رسید.

 در این نشست همچنین با تأیید اعضای مجمع، سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس و بازرس قانونی و روزنامه دنیای اقتصاد نیز به عنوان روزنامه رسمی شرکت انتخاب شدند.

همچنین طبق مصوبات امروز مجمع عمومی بیمه دانا، خانم‌ها سمانه عزیز‌نصیری و فاطمه سادات آل‌حسینی به مدت سه سال، به ترتیب به عنوان اکچوئر رسمی اصلی و علی‌البدل شرکت انتخاب شدند.

 گفتنی است: در ابتدای این جلسه، گزارش مصور هیات مدیره از عملکرد و فعالیت‌های این شرکت در سال۱۳۹۸شامل راهبردهای سازمان، ترکیب سهامداران، سند راهبردی شرکت از سال ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۱، فعالیت‌های بیمه‌گری، اقدامات و برنامه‌های انجام شده، عملکرد مدیریت‌های فنی و ستادی، حق بیمه صادره از نظر تعداد و مبلغ، کل خسارات پرداختی، وضعیت ترکیب نیروی انسانی و شبکه فروش و تعداد شعب و نمایندگان کل کشور ارائه شد.

شایان ذکر است: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور و به موجب ابلاغیه‌های ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص شرایط برگزاری مجامع عمومی صرفا با حضور حداکثر ۱۵ نفر از سهامداران، مجمع عمومی سالیانه این شرکت امسال به منظور رعایت بهداشت و سلامت سهامداران گرامی، از طریق پرتال رسمی شرکت به صورت آنلاین برگزار شد.

♦️ تلاش میکنیم با اتکاء به دانش و تجربه 14 ساله خود در بورس سهام ایران بهترین پورتفو را پیشنهاد و سودآورترین سهام را برای شما تحلیل و تشریح کنیم.

جویندگان سهام طلایی

https://t.me/GoldenStockQuesters

لباسکار صنعتی کسا