۲۵ تیر ۱۳۹۹ | 20:22
کد خبر : 15286

معرفی شرکت معدنی املاح ایران به عنوان واحد نمونه استاندارد استان سمنان

کسب لوح و تندیس واحد نمونه استاندارد شرکت معدنی املاح ایران به عنوان واحد نمونه استاندارد استان سمنان معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش برداشت روز به نقل از روابط عمومی شرکت معدنی املاح ایران: در آیین بزرگداشت روز صنعت و معدن که با حضوراستاندار سمنان و رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در محل استانداری سمنان برگزار شد، شرکت معدنی املاح ایران به عنوان واحـد نمونه استانی مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت و تندیس واحـد نمونه استاندارد از سوی اداره کل استاندارد استان سمنان و لوح تقدیر از جانب استاندار سمنان، علیرضا آشناگر به مدیرعامل شرکت معدنی املاح ایران اهدا گردید.

علی تشنه دل سرپرست سازمان صمت استان سمنان در همایش بزرگداشت روز صنعت و معدن و آیین تجلیل از صنعتگران و معدنکاران استان سمنان اظهار داشت : روز صنعت و معدن فرصت مناسبی است تا از فعالان عرصه تولید، صنعتگران و معدنکارانی که با وجود تمام مشکلات در جهت رونق تولید تلاش می‌کنند، تقدیر شود.

وی گفت: در شرایطی که قرار داریم، با توجه به وجود بیماری کرونا و تحریم‌های ظالمانه، عرصه بر تولیدکنندگان بسیار تنگ شده است؛ در این وضعیت، وقتی شرکتی به‌عنوان واحد نمونه انتخاب می‌شود، بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: انتخاب واحدهای نمونه با حضور نمایندگان بخش تولید و صنعت، اتاق بازرگانی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در نشست‌های مختلف انجام شد.

لباسکار صنعتی کسا