۲۴ تیر ۱۳۹۹ | 20:36
کد خبر : 15081

تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت سیمان ایلام

طی مراسمی و با حضور مدیرعامل و معاونین شرکت سیمان تهران و اعضای هیات مدیره شرکت سیمان ایلام از زحمات دکتر اقبالیان در زمان تصدی سمت مدیرعاملی شرکت سیمان ایلام تقدیر به عمل آمد و مهندس سارانی به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت منصوب گردید.

به گزارش برداشت روز، به نقل از نقل از روابط عمومی شرکت سیمان تهران، مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت سیمان ایلام با حضور مهندس حسینی مدیرعامل و معاونین شرکت سیمان تهران و اعضای هیئت مدیره شرکت سیمان ایلام برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، مدیرعامل شرکت سیمان تهران در سخنانی با اشاره به شرایط اقتصادی ناشی از انتشار ویروس کرونا و همچنین تحریم های ظالمانه استکبار جهانی افزود: مشکلات موجود در سیمان ایلام علاوه برمشکلات اقتصادی رایج کار در این مجموعه را با سختی دوچندان مواجه کرده بود. دکتر اقبالیان در مدت زمان حضور در سیمان ایلام، توانستند شرایط را بهبود ببخشند و فضای مناسبی را برای ادامه کار مهیا نمایند.
مهندس حسینی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری و ریاست بنیاد مستضعفان برجوان گرایی ادامه داد: با توجه به بازنشستگی دکتر اقبالیان، از وجود ایشان به عنوان مدیرعامل شرکت سیمان ایلام محروم شدیم.
وی ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای مدیرعامل پیشین شرکت سیمان ایلام و با اشاره به سوابق ارزنده مهندس سارانی، افزود: لازمه پیشتاز بودن و دستیابی به موفقیت، جهش و ایجاد تحول در فراینده و عملکرد یک مجموعه است. با توجه به توانائی های ارزنده مهندس سارانی مطعنا شاهد تغییرات خوبی در این مجموعه خواهیم بود.
در ادامه دکتر اقبالیان ضمن ابراز خرسندی از مدت زمان حضور در شرکت سیمان تهران، از همراهی تمام کارکنان و هیئت مدیره این مجموعه تشکر کرد و برای مهندس سارانی آرزوی موفقیت نمود.
مهندس سارانی مدیرعامل شرکت سیمان ایلام نیز با افتخار دانستن خدمت در مجموعه سیمان تهران براهتمام ویژه در مسیر دستیابی به اهداف و استراتژی های گروه سیمان تهران و همچنین هم افزایی شرکت های گروه تأکید کرد.

لباسکار صنعتی کسا