۲۳ تیر ۱۳۹۹ | 21:05
کد خبر : 14968

بازنشستگان به‌ عنوان سرمایه‌های انسانی حائز تجارب ارزنده‌ای می‌باشند

مدیرعامل بانک توسعه تعاون در مراسم تجلیل از سه نفر از بازنشستگان این بانک گفت: بازنشستگان دارای تجارب ارزنده‌ای هستند.

به گزارش برداشت روز، به نقل از ایسنا، بنابراعلام بانک توسعه تعاون، حجت اله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون در این مراسم اظهار داشت: فعالیت تخصصی در نظام بانکی از مشاغل دشوار و پراسترس می‌باشد که علاوه بر آمادگی ذهنی و دانش و مهارت فراوان، نیازمند اتخاذ تصمیمات صحیح در فرآیندهای بانکی و مالی می‌باشد.

مهدیان با اشاره به این‌که اعتبار بانک و کارمند بانک از رابطه دوطرفه نشأت می‌گیرد اظهار داشت: اشتغال در بانک به‌عنوان نهاد مالی که مورد اعتماد و اطمینان جامعه است باعث شخصیت و اعتبار همکار بانک می‌شود و از سوی دیگر نیز برآیند عملکردی تک‌تک کارکنان بانک است که موجب کارآمدی سیستم مالی و چرخش اعتبار و ایجاد ارزش‌افزوده در اقتصاد می‌شود.

وی با اشاره به مسائل و حساسیت‌های موجود فعالیت در بنگاه مالی گفت: همکاری که با تلاش فراوان و حفظ آمادگی ذهنی و جسمی و با تسلط بر بخشنامه‌ها و آیین‌نامه‌های در حال خدمت‌رسانی در شعبه و ستاد و به عموم مردم و در راه اعتلای اجتماعی و اقتصادی کشور خدمت نموده و با سرفرازی و موفقیت دوران خدمت را به سرانجام رسانده و به‌افتخار بازنشستگی نائل می‌شود این جایگاه و موقعیت جای تبریک و شادمانی دارد و شایسته تجلیل و تقدیر می‌باشد.

مهدیان با اشاره به تجارب ارزنده و اعتبار اجتماعی همکاران بازنشسته در حوزه‌های تخصصی گفت: مطابق ظرفیت‌های قانونی امکان بهره‌مندی از تجارب و آموزه‌های این عزیزان در حوزه‌های تخصصی وجود دارد و بانک توسعه تعاون نیز در راستای ارتقای کارآمدی از دانش و تجربه و مهارت این عزیزان در راستای خدمات بهینه به مشتریان و جامعه هدف بهره‌جویی می‌نماید.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون با اشاره به خدمات ارزنده آقایان مصطفی سهیلی، حسین کمیجانی و داود آرامش در این بانک و همچنین صندوق تعاون کشور تصریح نمود: این عزیزان از همکاران اخلاق مدار، کارآمد و ارزشمند بانک و صندوق بوده و در حوزه‌های تخصصی خود، موجب پایه‌گذاری بسیاری از فرآیندهای خدمات‌رسانی بانک گردیده و با عملکرد مناسب، باعث افزایش اعتبار سازمان متبوع خود گردیده‌اند.

سعید معادی معاون شعب و بازاریابی بانک توسعه تعاون ضمن تجلیل از مقام بازنشستگان جدید بانک گفت: سازمان با اجرای برنامه‌های توسعه منابع انسانی و آموزش و مهارت افزایی موجب رشد و اعتلا و کارآمدی همکاران می‌گردد و همکاران نیز با انتقال تجارب به نیروهای جدید چرخه حفظ و انتقال و ارتقای دانش و کارآمدی را فراهم می‌نمایند و ارزش بازنشسته‌ها نیز در این فرآیند بسیار حائز اهمیت است.

معادی برگزاری مراسم تجلیل و تقدیر از بازنشستگان با حضور مقام ارشد بانک را برخاسته از درایت مدیران ارشد بانک دانست و گفت: تأکید بر رعایت احترام به‌مراتب انسانی و قدردانی از همکارانی که سی سال فعالیت صادقانه و ارزنده درراه ارتقای سطح کارآمدی نظام بانکی و اقتصادی تلاش نموده‌اند نشانگر رویکرد هوشمندانه مقام ارشد بانک می‌باشد.

گفتنی است در این جلسه حجت اله شمس رئیس اداره کل حوزه مدیریت و شهرام بخشا رئیس اداره کل روابط عمومی بانک نیز حضور داشتند.

لباسکار صنعتی کسا