۲۳ تیر ۱۳۹۹ | 20:38
کد خبر : 14897

نشست مشترک صندوق قرض الحسنه شاهد و اداره کل پذیرش و امور اداری ایثارگران برگزار شد

نشست مشترک صندوق قرض الحسنه شاهد با حضور مدیرعامل و مدیران ستادی صندوق و نماینده اداره کل پذیرش و امور اداری ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، نشست مشترک صندوق قرض الحسنه شاهد و اداره کل پذیرش و امور اداری ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران پیرامون بازنگری فرایند اخذ ضمانت تسهیلات از اعضاء با حضور دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و مدیران ستادی صندوق و موسایی نماینده اداره کل پذیرش و امور اداری ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

اسلام کریمی مدیرعامل صندوق قرص الحسنه شاهد در ابتدای این نشست با تاکید بر فراهم آوردن شرایط آسان دریافت تسهیلات و تغییر فرآیندهای اخذ تضامین از اعضاء، خواستار بازنگری قوانین و مقررات پرداخت تسهیلات به اعضای صندوق شد.

در این نشست موسایی نماینده اداره کل پذیرش و امور اداری ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران با تشریح قوانین و  آخرین وضعیت مربوط به مقررات پرداخت حقوق و مزایای ایثارگران دائم و موقت مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت تا صندوق قرض الحسنه شاهد بر اساس قوانین و مقررات موجود شرایطی را جهت تغییر و تسهیل فرآیندهای پرداخت تسهیلات به اعضاء فراهم آورد.

گفتنی است صندوق قرض الحسنه شاهد در راستای ارائه خدمات هر چه بهتر  به خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر برنامه هایی را در دستور کار قرار داده که دریافت تسهیلات در کمترین زمان و ساده ترین شیوه یکی از این برنامه ها است.

لباسکار صنعتی کسا