۲۲ تیر ۱۳۹۹ | 19:29
کد خبر : 14683

فروشگاه رفاه شعبه ولیعصر در کرج افتتاح شد

در ادامه سلسله‌‌‌افتتاحیه‌‌های شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، شعبه جدید این فروشگاه با نام «ولیعصر» در کرج افتتاح شد.

به گزارش برداشت روز،  به نقل از روابط‌ عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، این بنگاه اقتصادی خصوصی با بیش از ۸۵۰ شعبه در سراسر کشور به‌منظور توسعه فروشگاه‌های خود و ایجاد فرصت مناسب اقتصادی و اشتغالزایی استانی در راستای تحقق هدف توسعه شتابان، شعبه جدید خود را با نام «ولیعصر» در شهر کرج افتتاح کرد. این مراسم با حضور مهندس شاهرخ کشاورز، مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، مدیران سازمانی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و مقامات بلندپایه استانی برگزار شد.

فروشگاه رفاه ولیعصر از جمله شعبه‌های اکسپرس رفاه و سی‌و‌سومین شعبه در استان البرز است که در دو طبقه و ۹۰۰ متر سطح فروش از فضای مدرن فروشگاهی برخوردار است.

این فروشگاه با به‌کارگیری بیش از ۵۰نفر از نیروهای متخصص و ۱۰میلیاردریال سرمایه‌گذاری سهم بسزایی در افزایش میزان اشتغالزایی در سطح استان داشته است.

همچنین تا پایان سال جاری حدود ١۵ شعبه از فروشگاه‌های رفاه در کرج افتتاح خواهد شد.

گفتنی است غرفه‌های تخصصی در حوزه‌های مواد غذایی تازه، غذای گرم خانگی و سنتی، فست‌فود، لبنیات تازه، گوشت تازه (قصابی)، نان ارگانیک و محصولات اختصاصی تولید شده توسط شرکت رفاه و محیط جذاب و مدرن فروشگاهی از شاخص‌های مهم این شعبه هایپر جدید و مدرن از خانواده بزرگ رفاه بوده که همه‌روزه از ساعت ۸ تا ۲۳ به آدرس کرج، باغستان غربی، میدان ولیعصر، ضلع جنوب غربی میدان آماده خدمت‌رسانی به مشتریان محترم است.

لباسکار صنعتی کسا