۲۱ تیر ۱۳۹۹ | 20:32
کد خبر : 14650

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت پالایش نفت تهران

مجمع عمومي عادي ساليانه منتهي به 29 اسفند ماه 1398 صاحبان سهام شركت پالايش نفت تهران با امكان پخش مستقيم جلسه مجمع در روز دوشنبه 30 تيرماه سال جاري برگزار خواهد شد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی پلایشگاه تهران، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت پالایش نفت تهران به منظور رعایت الزامات بهداشتی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا با حداقل تعداد سهامداران و یا نماینده قانونی ایشان در ۳۰ تیرماه سال جاری در تالار ولایت این شرکت برگزار می گردد. سهامداران محترم می توانند با مراجعه به وب سایت شرکت پالایش نفت تهران به آدرس (www.torc.ir) و ورود به درگاه ارتباطی مربوطه (لینک جلسه مجمع) از ساعت ۸ صبح به صورت بر خط (آنلاین) بیننده جلسه این مجمع باشند باشند. سهامداران می توانند سوالات خود را تا تاریخ ۲۵ تیرماه به آدرس saham@torc.ir. ارسال و جواب آن را در روز مجمع به صورت برخط دریافت نمایند. استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، بررسی و تصویب صورت های مالی منتهی به اسفندماه ۱۳۹۸، اتخاذ تصمیم در خصوص نحوه تقسیم سود سال ۱۳۹۸ و همچنین انتخاب اعضای هیئت مدیره شرکت از جمله مواردی است که در دستور جلسه این مجمع قرار دارد. در پایان از کلیه سهامداران محترم نماد بورسی “شتران” تقاضا می شود جهت حفظ سلامت خود و جامعه به جای حضور فیزیکی در جلسه مجمع با مراجعه به وب سایت شرکت پالایش نفت تهران بیننده جلسه این مجمع باشند.

♦️ تلاش میکنیم با اتکاء به دانش و تجربه 14 ساله خود در بورس سهام ایران بهترین پورتفو را پیشنهاد و سودآورترین سهام را برای شما تحلیل و تشریح کنیم.

جویندگان سهام طلایی

https://t.me/GoldenStockQuesters

لباسکار صنعتی کسا