۲۱ تیر ۱۳۹۹ | 19:41
کد خبر : 14502

بانک قرض الحسنه رسالت به مجمع می رود

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام بانک قرض ­الحسنه رسالت در آخرین روز از تیرماه برگزار می شود.

به گزارش برداشت روز به نقل از روابط عمومی؛ کلیه صاحبان سهام بانک قرض ­الحسنه رسالت می توانند برای حضور در این مجمع ساعت ۱۵ روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۴/۳۱  به نشانی  تهران، خیابان سعادت ­آباد، بالاتر از میدان کاج، نبش باغستان یکم، پلاک ۱۵  مراجعه کنند.

 

استماع گزارش هیأت مدیره در خصوص عملکرد بانک  و گزارش حسابرس و بازرس قانونی در خصوص عملکرد مالی بانک طی سال مالی منتهی به ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ و بررسی و تصویب صورت های مالی سال مالی منتهی به ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ از موارد دستورجلسه در مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام بانک قرض ­الحسنه رسالت به شمار می رود.

 

همچنین  انتخاب حسابرس و بازرس قانونی اصلی و علی البدل برای سال مالی ۱۳۹۹ و تعیین حق الزحمه آنها؛ تعیین روزنامه یا روزنامه ­های کثیر­الانتشار جهت درج آگهی ­های بانک در سال مالی ۱۳۹۹؛ تنفیذ معاملات موضوع ماده  ۱۲۹ لایحه اصلاحی قسمتی از قانون تجارت برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۸/۱۲/۲۹؛ تعیین حق حضور در جلسات برای اعضای غیرموظف هیات مدیره و سایر مواردی که اتخاذ تصمیم در خصوص آنها در صلاحیت مجمع عمومی عادی است از دیگر موارد مطرح شده برای این مجمع عنوان شده است.

♦️ تلاش میکنیم با اتکاء به دانش و تجربه 14 ساله خود در بورس سهام ایران بهترین پورتفو را پیشنهاد و سودآورترین سهام را برای شما تحلیل و تشریح کنیم.

جویندگان سهام طلایی

https://t.me/GoldenStockQuesters

لباسکار صنعتی کسا